کد خبر: 172977
A

۷ زن در لیست انتخاباتی شورای وحدت /سهم جوانان چند نفر است؟

شورای وحدت اصولگرایان اعلام کرد که در لیست انتخاباتی این تشکل سیاسی برای تهران ۷ نفر از بانوان حضور خواهند داشت.

۷ زن در لیست انتخاباتی شورای وحدت /سهم جوانان چند نفر است؟

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی در نشست هیات عالی شورای وحدت با اشاره به جایگاه خاص بانوان به‌ عنوان نیمی از جامعه، گفت: در کارهای اجرایی و دقیق هر جا خانم‌ها عهده‌دار کار شده‌اند، غالبا تجربه خوب و قابل‌توجهی رقم خورده است. بر این باوریم که حضور و نقش زنان با عنایت به تخصص‌های گوناگونی که می‌توانند داشته باشند و در مجلس به آن نیازمندیم، بسیار تعیین‌کننده است.

وی افزود: نه‌تنها در تهران بلکه در استان‌ها نیز خواسته‌ایم از بانوان کارآمد، متخصص و شایسته استفاده شود تا خانم‌ها در لیست‌های انتخاباتی حضور پررنگ و فعال داشته باشند. در لیست انتخاباتی شورای وحدت در تهران هم ۷ نفر از بانوان با عنایت به تخصص و شایستگی حضور خواهند داشت.

در ادامه این نشست درباره حضور سایر اقشار شامل جوانان و روحانیت نیز در لیست شورای وحدت افرادی در تهران بحث و بررسی و مقرر شد افراد تنها با لحاظ تخصص و شایستگی و صلاحیت، انتخاب شوند.

همچنین مقرر شد در لیست انتخاباتی تهران بزرگ، ۱۰ نفر از جوانان حضور پیدا می‌کنند. همچنین مقرر شد در عرصه همه استان‌ها همین رویه پیاده‌سازی شود یعنی یک سوم کاندیداهای شورای وحدت را جوانان تشکیل دهند.

در ادامه نشست ابوالقاسم رئوفیان عضو هیات عالی شورای وحدت با اشاره به ویژگی‌های نماینده کارآمد، گفت: باید با شاخص‌گرایی و دقت در مولفه‌های اصلی نامزدهای انتخابات یک لیست متناسب با گام دوم انقلاب و متشکل از افراد با سابقه و مؤثر ارائه دهیم.

در ادامه این نشست محمدرضا باهنر، دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین و عضو هیات عالی شورای وحدت با تاکید بر اهمیت برگزاری باشکوه انتخابات مجلس گفت: مساله مشارکت برای ما مساله اصلی در انتخابات پیش‌رو است و نتیجه چندان مهم نیست. مهم این است که مشارکت در انتخابات به میزان بالا و قابل‌توجه صورت پذیرد، اینکه چه کسی پیروز می‌شود اهمیت چندانی ندارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر