کد خبر: 173026
A

نماینده قم: برای مسکن ملی، مردم توان پرداخت هر سه ماه یک بار ۴۰ میلیون تومان را ندارند

در جریان بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۳ در صحن علنی مجلس شورای اسلامی احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مقام موافق گفت: دو نکته مهم در این لایحه وجود دارد؛ یکی بحث کسری تراز عملیاتی بودجه است که دولت تلاش کرده ۱۵۰ همت کاهش دهد، کسری تراز عملیاتی بودجه سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۴۵۰ همت بود که در این لایحه به ۳۰۰ همت رسیده است. موضوع بعدی کاهش وابستگی بودجه به نفت است که به صورت قابل توجهی وابستگی بودجه به نفت کاهش یافته است.

نماینده قم: برای مسکن ملی، مردم توان پرداخت هر سه ماه یک بار ۴۰ میلیون تومان را ندارند

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ در جریان بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۳ در صحن علنی مجلس شورای اسلامی احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مقام موافق گفت:

دو نکته مهم در این لایحه وجود دارد؛ یکی بحث کسری تراز عملیاتی بودجه است که دولت تلاش کرده ۱۵۰ همت کاهش دهد، کسری تراز عملیاتی بودجه سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۴۵۰ همت بود که در این لایحه به ۳۰۰ همت رسیده است. موضوع بعدی کاهش وابستگی بودجه به نفت است که به صورت قابل توجهی وابستگی بودجه به نفت کاهش یافته است.

 از آنجا که جدول منابع و مصارف جز به جز در اختیار ما نیست نمایندگان حق دارند که مقداری تامل کنند.

مردم با مشکلاتی روبرو هستند؛ برای مسکن ملی مردم توان پرداخت هر سه ماه یک بار ۴۰ میلیون تومان را ندارند که ما باید در بودجه به منابع بانک‌ها توجه کنیم.

هر بار که بودجه را رد کردیم همان بودجه باز به مجلس آمد چرا که منابع و مصارف بودجه مشخص است.

منبع: جماران

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر