کد خبر: 173179
A

دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان قزوین: بی حجابی و بدحجابی مانند ویروس است

حجت الاسلام احمدی، دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان قزوین: چون حکومت و انقلاب ما بر پایه و اساس اسلام است پس باید آموزه‌های دین را در همه شئونات جامعه پیاده کنیم که یکی از این شئونات، عفاف و حجاب به عنوان اصل انسانی و اصل دینی است و از باب امر به معروف و نهی از منکر که یک وظیفه و تکلیف شرعی و انسانی است، باید پیگیری شود.

دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان قزوین: بی حجابی و بدحجابی مانند ویروس است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت الاسلام احمدی، ضمن برشمردن فعالیت‌هایی که در زمینه امر به معروف و نهی از منکر صورت گرفته، یادآور شد: استفاده حداکثری از ظرفیت اساتید و طلاب حوزه علمیه استان برای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر یک ضرورت است.

وی ادامه داد: از ثمرات برپایی حکومت اسلامی اقامه امر به معروف و نهی از منکر است که یکی از اصول اساسی دین مبین اسلام می‌باشد.

وی اظهار کرد: بی‌حجابی و بدحجابی مانند ویروسی است که اگر کنترل و جلوگیری نشود، کل جامعه را آلوده خواهد کرد و در این خصوص کشورهای غربی فرهنگ جوانان و بانوان ما را هدف قرار داده‌اند و لذا وظیفه مردم آگاه و با بصیرت، از بین بردن این اهداف و برنامه‌های خصمانه است.

حجت الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: حجاب و عفت با طبیعت انسان عجین است و رسانه‌های غربی با دعوت جوامع اسلامی به بی‌حجابی در تلاش هستند تا بخش مهمی از این هویت انسانی را از بین ببرند.

دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان قزوین عنوان کرد: چون حکومت و انقلاب ما بر پایه و اساس اسلام است پس باید آموزه‌های دین را در همه شئونات جامعه پیاده کنیم که یکی از این شئونات، عفاف و حجاب به عنوان اصل انسانی و اصل دینی است و از باب امر به معروف و نهی از منکر که یک وظیفه و تکلیف شرعی و انسانی است، باید پیگیری شود.

حجت الاسلام احمدی تصریح کرد: در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری هستیم و خواست مقام معظم رهبری حضور حداکثری مردم در انتخابات است و لذا روحانیت با تشویق مردم، امید آفرینی و بیان دستاوردهای انقلاب و دولت در حضور حداکثری مردم درانتخابات باید نظام را یاری کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر