کد خبر: 173317
A

آیت الله خامنه ای: بعضی‌ها در مورد برگزاری انتخابات اشکال‌تراشی می‌کنند؛ توجه نمی‌کنند که اگر انتخابات نباشد، یا دیکتاتوری است یا هرج و مرج و ناامنی

رهبر انقلاب تاکید کردند: بعضی‌ها در مورد برگزاری انتخابات اشکال‌تراشی می‌کنند، دلسرد می‌کنند، توجه نمی‌کنند که اگر انتخابات در کشور نباشد، یا دیکتاتوری است، یا هرج و مرج و ناامنی است. انتخابات جلوی بروز دیکتاتوری، هرج و مرج و اغتشاش و ناامنی را می‌گیرد.

آیت الله خامنه ای: بعضی‌ها در مورد برگزاری انتخابات اشکال‌تراشی می‌کنند؛ توجه نمی‌کنند که اگر انتخابات نباشد، یا دیکتاتوری است یا هرج و مرج و ناامنی

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  دیدار جمعی از مردم استان‌های کرمان و خوزستان با رهبر انقلاب اسلامی،  در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

این دیدار که در ایام سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود، مطابق روال دیدارهای عمومی اقشار مختلف مردم استان‌های کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است.

بخشی از بیانات رهبر انقلاب در این دیدار به این شرح است:

** دو کلمه جمهوری و اسلامی هر دو وابسته به انتخابات است.

**جمهوری یعنی مردم‌سالاری، یعنی حاکمیت کشور به دست مردم است. مردم چطور در حاکمیت دخالت کنند؟ هیچ راهی به جز انتخابات وجود ندارد.

**بعضی‌ها در مورد برگزاری انتخابات اشکال‌تراشی می‌کنند، دلسرد می‌کنند، توجه نمی‌کنند که اگر انتخابات در کشور نباشد، یا دیکتاتوری است، یا هرج و مرج و ناامنی است.

**انتخابات جلوی بروز دیکتاتوری، هرج و مرج و اغتشاش و ناامنی را می‌گیرد.

**انتخابات مسیر صحیحی است که مردم می‌توانند به وسیله آن و از آن مسیر حاکمیت ملی را، مردم‌سالاری را و جمهوریت را در کشور تامین کنند.

**انتخابات در کشور تحول ایجاد می‌کند. بعضی‌ها اسم تحول را می‌آورند اظهار طرفداری از تحول می‌کنند اما عملا آن چیزی که مقدمه حتمی تحول است مورد بی‌اعتنایی‌شان قرار می‌گیرد، یعنی انتخابات.

**با انتخابات می‌شود در کشور تحول ایجاد کرد.

**صاحبان دیدگاه‌‌های گوناگون سیاسی و اقتصادی و فرهنگی می‌خواهند به نفع دیدگاه سیاسی یا فرهنگی یا  اقتصادی خودشان تحول ایجاد کنند، خیلی خب راهش چیست؟ راهش این است که با انتخابات حالا چه انتخابات مجلس شورای اسلامی چه انتخابات مجلس خبرگان، چه انتخابات ریاست‌جمهوری و چه انتخابات شوراها کسانی را که با آن فکر سیاسی آنها و جهت‌گیری سیاسی یا اقتصادی یا فرهنگی آنها همراهند سرکار بیاورند؛ این می شود تحول. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر