کد خبر: 174467
A
در گفت‌وگو با دیده‌بان ایران مطرح شد؛

شاکری، نماینده مجلس: پاسخ‌ ایران به ترور سردار موسوی نظامی نیست/ سال‌ها قبل جوابشان را داده‌ایم/ اسرائیل تلاش دارد ما را به عکس‌العمل فوری و بدون نتیجه وادار کند

اقبال شاکری نماینده تهران در مجلس در پاسخ به اینکه آیا ممکن است واکنش ایران به شهادت سردار موسوی همانند شهادت سردار سلیمانی، واکنش نظامی باشد، به دیده‌بان ایران گفت: خیر، آن‌ها می‌خواهند ما را به یه عکس العمل فوری و بدون نتیجه وادار کنند درصورتی که تمامی برنامه‌های ما به ثمر رسیده است. نمونه آن هم سه ماه تلاش مذبوحانه اسرائیل برای از بین بردن حماس است که این مهم‌ترین اقدامی است که علیه این رژیم صورت گرفته است.

شاکری، نماینده مجلس: پاسخ‌ ایران به ترور سردار موسوی نظامی نیست/ سال‌ها قبل جوابشان را داده‌ایم/ اسرائیل تلاش دارد ما را به عکس‌العمل فوری و بدون نتیجه وادار کند

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ پس از اقدام نظامی اسرائیل علیه سردار سید رضی موسوی، بسیاری از مقامات جمهوری اسلامی، اسرائیل را بابت این اقدام تهدید کردند.

اقبال شاکری نماینده مردم تهران در مجلس درخصوص اینکه پاسخ ایران به این اقدام اسرائیل چه خواهد بود به دیده‌بان ایران گفت: «ما پاسخ‌مان را از سالیان قبل داده‌ایم. بدین معنا که اسرائیل دارد دست و پا می‌زند ولی ما از سالیان قبل ضربات اصلی را به او وارد کردیم. همچنین نیروی مقاومت با اقدامات خود زمینه اضمحلال این رژیم را فراهم کردند. بنابراین ما در تسریع اضمحلال و از بین رفتن اسرائیل و خارج شدن آمریکا از منطقه، حداکثر تلاش خود را به کار می‌بریم تا مردم منطقه و جهان از دست آن‌ها نجات پیدا کنند.»

این نماینده مجلس یازدهم در پاسخ به اینکه آیا ممکن است واکنش ایران همانند شهادت سردار سلیمانی، نظامی باشد، به دیده بان ایران گفت: «خیر، آن‌ها می‌خواهند ما را به یه عکس العمل فوری و بدون نتیجه وادار کنند درصورتی که تمامی برنامه‌های ما به ثمر رسیده است. نمونه آن هم سه ماه تلاش مذبوحانه اسرائیل برای از بین بردن حماس است که این مهم‌ترین اقدامی است که علیه این رژیم صورت گرفته است.»

شاکری در پایان خاطر نشان کرد: «پاسخ‌ ایران به شهادت سردار موسوی نظامی نیست. اسرائیل چون در جنگ اخیر دستاوردی نداشته با هدف قرار دادن فرماندهان مقاومت به دنبال دستاورد سازی است»

منبع: سایت دیده‌بان ایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر