کد خبر: 174494
A

آیت الله خامنه ای: هرکس با انتخابات مخالفت کند با جمهوری اسلامی و اسلام مخالفت کرده است/ مبارزه با فساد نقطه قوت جمهوری اسلامی است

آیت الله خامنه ای در دیدار مداحان اهل‌بیت فرمود: ما انتخابات در پیش داریم. یک عده‌ای نمیخواهند این انتخابات آنچنانی که شایسته‌ِی این ملت است انجام بگیرد؛ تلاش میکنند مردم را مأیوس کنند، مردم را بی‌اعتماد کنند، وانمود کنند که انتخابات فایده‌ای ندارد، تأثیری ندارد.

آیت الله خامنه ای: هرکس با انتخابات مخالفت کند با جمهوری اسلامی و اسلام مخالفت کرده است/  مبارزه با فساد نقطه قوت جمهوری اسلامی است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ در سالروز ولادت حضرت زهرا سلام‌الله‌ جمعی از مداحان صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

 رهبر انقلاب در دیدار مداحان اهل‌بیت فرمود: ما انتخابات در پیش داریم. یک عده‌ای نمیخواهند این انتخابات آنچنانی که شایسته‌ِی این ملت است انجام بگیرد؛ تلاش میکنند مردم را مأیوس کنند، مردم را بی‌اعتماد کنند، وانمود کنند که انتخابات فایده‌ای ندارد، تأثیری ندارد.

مهمترین محور‌های بیانات رهبر انقلاب در ادامه آمده است:

 

در مقابل این‌ها باید جهاد تبیین سینه سپر کند، در مقابل این‌ها باید حقیقت را بیان کند، کسانی هستند که میخواهند حضور مردم در اداره‌ی کشور که ثابت کننده‌ی تحقق مردم‌سالاری دینی در کشور است، ضعیف بشود تا حرف امام بزرگوار دروغ دربیاید. هدفشان این است که وعده‌ی الهی را مخالف واقع نشان بدهند.

تلاش باید کرد در مقابل این حرکت خصمانه، این حرکت خصمانه است؛ هرکس با انتخابات مخالفت کند با جمهوری اسلامی مخالفت کرده، با اسلام مخالفت کرده.

 

انتخابات یک وظیفه است. این یکی از کارهاست. امروز احساس وظیفه‌ی نسبت به انتخابات یکی از کار‌های نقد جامعه‌ی مجاهد در جهاد تبیین است.

همچنین ولادت فرزندش امام بزرگوارمان که راه جهاد فاطمی را این بزرگوار به خوبی طی کرد و پیش رفت.

روز شهادت عزیز ما حاج قاسم سلیمانی هم هست که ان‌شاءاللّه خدای متعال تفضلاتی را که بر خاندان پیغمبر کرده است، بر روح این عزیز پیرو واقعی خاندان پیغمبر آن تفضّلات را نازل کند، ما را هم به ایشان ملحق کند و از شفاعتشان برخوردار کند.

امروز بار جهاد تبیین بر دوش شما مداحان اهل‌بیت است.

امروز شما هستید که این رشته آغاز شده به وسیله حضرت زهرا سلام الله علی‌ها اطهر را ادامه می‌دهید. باید حواستان باشد که مداحی چیست.

 جهاد تبیین از خصوصیات بسیار برجسته فاطمه زهراست

در میان خصوصیات برجسته و ممتاز فاطمه زهرا سلام اللّه علی‌ها یکی از خصوصیات بسیار برجسته جهاد تبیین فاطمه‌ی زهراست.

در زمان ما بزرگترین کسی که جهاد تبیین کرد امام راحل بود؛ و بزرگترین کاری که با جهاد تبیین انجام گرفت کاری بود که امام بزرگوار ما انجام داد. با جهاد تبیین امام راحل کاری کرد که با هیچ وسیله‌ی سخت‌افزاری و نرم‌افزاریِ دیگری، دیگران نه میتوانستند بکنند نه امیدش را داشتند که بکنند، امام با زبان، با منطق.

حکومت دیرپای فاسد ننگین دیکتاتوری و مستبدانه و سلطنتیِ ارثی را ازاله کرد و حکومت مردم‌سالاری اسلامی و دینی را سر کار آورد با جهاد تبیین.

جامعه مداح که بخشی از قدرت نرم جامعه اسلامی است باید وظیفه خود را بداند.

 قدرتمندان عالم مهم‌ترین سرمایه‌گذاری‌ها را برای هنر و سینما و تبلیغات می‌کنند، چون قدرت نرم هستند

هنر مداحی و موجودیتی به نام هیئت، که محور هیئت مداح است و واعظ، جزو مهم‌ترین بخش‌های قدرت نرم جامعه‌ی اسلامی است.

قدرت نرم از قدرت سخت نافذتر و مؤثرتر است. قدرتمندان عالم مثل آمریکا مثلاً بمب اتم دارند، انواع و اقسام سلاح‌های پیشرفته را دارند، درعین‌حال مهم‌ترین سرمایه‌گذاری‌ها را میکنند برای هنر و سینما و هالیوود و تبلیغات.

چون سینما قدرت نرم است. قصه‌نویسی، فیلم قدرت نرم است. این است که اثر میگذارد. قدرت سخت اثر آنی دارد، بعد از بین می‌رود.

قدرت سخت یعنی اینکه آمریکا می‌آید ۲۰ سال در افغانستان میماند، میلیارد‌ها خرج میکند. آخرش هم با نفرت مردم مجبور به فرار از افغانستان می‌شود، این قدرت سخت است.

قدرت سخت یعنی آمریکا می‌آید با تجهیزات کامل همه‌ی عراق را تصرف میکند، حکومت عراق را ساقط میکند، خودش آنجا به جای حکومت می‌نشیند. بعد از حدود ۲۰ سال امروز منفورترین دولت در عراق عبارت است از دولت آمریکا.

شرکت در انتخابات وظیفه است

شرکت در انتخابات وظیفه است. ایجاد احساس وظیفه نسبت به انتخابات وظیفه مهم مجاهدان جهاد تبیین است.

مبارزه با فساد نقطه قوت جمهوری اسلامی است

مبارزه با فساد نقطه قوت جمهوری اسلامی است. برخی می‌خواهند این نقطه قوت را تبدیل به نقطه ضعف کنند. باید در مقابل دلسرد کنندگان مردم ایستاد. امام در مقابل دلسرد کنندگان مردم بدون ملاحظه می‌ایستاد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر