کد خبر: 174571
A

صدیقی: دختران دبیرستانی باید افتخار کنند که پس از پایان تحصیل، ازدواج کرده و دانشمند تربیت کنند!

کاظم صدیقی؛ رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: یک دختر دبیرستانی باید پس از پایان تحصیل احساس افتخار کند که با ازدواج بتواند سردار سلیمانی‌ها ، دانشمندان و افراد متفکر و تأثیرگذار تربیت کند.

 صدیقی: دختران دبیرستانی باید افتخار کنند که پس از پایان تحصیل، ازدواج کرده و دانشمند تربیت کنند!

به گرارش سایت دیده بان ایران؛ کاظم صدیقی؛ چهارشنبه در آیین پایانی نخستین جشنواره ملی هنرهای تجسمی «تجسم غدیر» در شیراز اظهار کرد: ولایت، معنویت، ایمان، توحید، ایثار، یتیم‌نوازی، فراموش نکردن بینواها و از کارافتاده‌ها از زیبایی‌های وجود امیرالمومنین (ع) است که در عالم استثنایی است.

وی با اعتقاد به اینکه صداقت در مکتب علی (ع) و دین اسلام است، گفت: برنامه‌های فرهنگی باید جهتش به سوی زیبایی‌های علوی و فاطمی باشد؛ خوشی‌های دنیا در اخلاق‌مداری است.

صدیقی با بیان اینکه اسلام شادی، تفریح، تجسم زیبایی و شعر دارد، گفت: باید از چنین رویدادهایی برای تربیت و پرورش فرزندان‌مان بهره ببریم؛ گاها فضاهای آموزشی مانند مدارس و دانشگاه‌ها به نوجوانان و جوانان زندگی یاد نمی‌دهند؛ ما نتوانستیم بچه‌هایمان را برای زندگی تربیت کنیم و برای هنر زندگی، مادر تربیت کنیم؛ یک دختر دبیرستانی باید پس از پایان تحصیل احساس افتخار کند که با ازدواج بتواند سردار سلیمانی‌ها ، دانشمندان و افراد متفکر و تأثیرگذار تربیت کند.

وی با اعتقاد به اینکه هنر، پرورش دانشمندان و هنرمندان صادق است، گفت: فاطمه در هنرهای تجسمی بهترین صورت، سیرت و شأن را دارد؛ این در حالیست که پس از ربوبیت خدا بالاتر از مادری مقامی نداریم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر