کد خبر: 17509
A

سفر تبلیغاتی احمدی نژاد و بقایی به خوزستان

ین سفر در حالی انجام می شود که زمان تبلیغات انتخاباتی هنوز فرا نرسیده است. احمدی نژاد پیش تر وعده داده بود که سفرهای استانی خود را در سال آتی آغاز می کند.

سفر تبلیغاتی احمدی نژاد و بقایی به خوزستان

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ محمود احمدی نژاد همراه با حمید بقایی یکی از معاون رئیس جمهور در دولت  دهم  برای بازدید از مناطق جنگی دوران دفاع مقدس به خوزستان سفر کرد. چندی پیش حمید بقایی کاندایداتوری خود را در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم اعلام کرده بود. این سفر در حالی انجام می شود که زمان تبلیغات انتخاباتی هنوز فرا نرسیده است. احمدی نژاد پیش تر وعده داده بود که سفرهای استانی خود را در سال آتی آغاز می کند. 

photo_2017-03-22_09-44-47

photo_2017-03-22_09-44-16

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

  • ناشناس

    درود بربقایی واحمدی نژاد
    محبوب قلبها

  • تیرداد مهراد

    در موردفعالیتهای آسیمه سرانه !!اخیر آقای احمدی نژاد به استانها بخصوص سفر اخیر به استان خوزستان قابل ذکرمیباشدکه خودش هنوز باور ندارد که تاریخ مصرفش از نظر اربابانش گذشته است؟در ضمن این مواضع متفاوت ومتغایر! وبعضا متنافر!! که در خصوص شرکت یاعدم شرکت در انتخابات!! یا حمایت ویا عدم حمایت!؟از کاندیداهای همسوی خود مطرح مینماید دلالت بر روحیه بی ثبات ودمدمی مزاج!!ایشان نموده که این خود مزید بر فساد اقتصادی واختلاسهای معمول شده در دودوره صدارت نامبرده شده ومشروعیت وصلاحیت ایشان را کلا" وکاملا"نتنها زیر سئوال برده بلکه نفی مینماید بقول شاعر:
    ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست
    عرض خود میبری وزحمت ما میداری.

ارسال نظر