کد خبر: 175803
A

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران: آمریکا امروز از مقابله مستقیم با ایران ترس دارد/ بایدن پشت در کاخ‌های سفید و سیاه خود عرضه تهدید هم ندارد

مجتبی فاضل، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران گفت: یکی از وظایف ما دعوت مردم به مشارکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح است و همه امکانات خود را بسیج کنیم تا انتخاباتی پرشور و با مشارکت بالا اتفاق بیفتد؛ حوزه، نباید و نمی‌تواند در قبال این انتخابات و جریانات مهم کشور بی‌تفاوت باشد.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران: آمریکا امروز از مقابله مستقیم با ایران ترس دارد/ بایدن 
پشت در کاخ‌های سفید و سیاه خود عرضه تهدید هم ندارد

به گزارش سایت دیده بان ایران:حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل در اجلاسیه مدیران استانی حوزه‌های‌ علمیه خواهران که در سالن شهید سلیمانی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد، عنوان کرد: شرکت حداکثری در انتخابات به جمهوریت و اسلامیت نظام اعتبار بیشتری خواهد داد.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ استاد حوزه علمیه خواهران گفت: به لطف خدا امروز جمهوری اسلامی ایران در منطقه تاثیرگذار است و مقابل ظالمان صهیونیستی از مظلومان فلسطین حمایت می‌کند درحالی که قبل از پیروزی انقلاب همین جنگنده‌های اسرائیلی برای عملیات‌های بمباران مصر در ایران سوخت‌گیری می‌کردند.

وی ادامه داد: در جنگ کشورهای عربی با رژیم غاصب صهیونیستی دولت‌های عربی شش روز بیشتر دوام نیاوردند، لکن الآن یک گروهی مثل حزب الله در جنگ ۲۲ روزه و ۳۳ روزه رژیم صهیونیستی را فلج کرده و از مناطق اشغالی لبنان بیرون می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل مجاهدت فلسطینی‌ها را کاری بزرگ دانست و بیان کرد: امروز مجاهدان فلسطینی در یک محدوده کوچک مثل غزه بیش از صد روز است که در حال مقاومت و مبارزه هستند در حالی‌که رژیم صهیونیستی در روز اول به دنبال نابودی و خلع سلاح کامل حماس بود اما امروز از این نقشه شوم خود عقب نشینی کرده است.

وی افزود: یکی از تاثیرگذاری‌های انقلاب اسلامی ایران تربیت امثال شیخ ابراهیم زکزاکی است که به همت ایشان امروز بیش از ۲۰ میلیون شیعه در آفریقا پرورش پیدا کرده‌اند، همسر شیخ زکزاکی در دیدار با مقام معظم رهبری از ایشان می‌خواهد که برایش دعا کنند تا به فرزندان شهیدش بپیوندد، این روحیه شهادت طلبی و مجاهدت را جمهوری اسلامی ایران در بین آحاد امت اسلامی ترویج کرده است.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: بایدن در مصاحبه اعلام می‌کند که هدف ما از بمباران اخیر یمن مقابله با حوثی‌ها و انصارالله است و کاری با ایران نداریم، آمریکا امروز از مقابله مستقیم با ایران ترس دارد تا این اندازه که حتی در پشت کاخ‌های سفید و سیاه خود عرضه تهدید هم ندارند و این نشانه قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

وی حضور مردم و مشارکت بالای آنان در انتخابات را مهم توصیف کرد و ادامه داد: مشارکت حداکثری در انتخابات به جایگاه بین المللی و قدرت دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران کمک می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل اظهار کرد: یکی از وظایف ما دعوت مردم به مشارکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح است و همه امکانات خود را بسیج کنیم تا انتخاباتی پرشور و با مشارکت بالا اتفاق بیفتد؛ حوزه، نباید و نمی‌تواند در قبال این انتخابات و جریانات مهم کشور بی‌تفاوت باشد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر