کد خبر: 176272
A
در گفت‌وگو با دیده‌بان ایران مطرح شد؛

واکنش سردار کوثری، عضو کمیسیون امنیت ملی به شهادت فرماندهان سپاه در سوریه: عوامل جاسوس در دمشق باید دستگیر شوند/ اسرائیل منتظر پاسخ سخت‌تر باشد/ محل تردد ۵ مستشار شهید شناسایی شده بود

اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس درخصوص پاسخ ایران به اقدام اسرائیل، به دیده‌بان ایران گفت: رژیم اشغالگر قدس بداند که ضربه سنگین‌تری بر پیکره آن‌ها وارد خواهد شد.

واکنش سردار کوثری، عضو کمیسیون امنیت ملی به شهادت فرماندهان سپاه در سوریه: عوامل جاسوس در دمشق باید دستگیر شوند/ اسرائیل منتظر پاسخ سخت‌تر باشد/ محل تردد ۵ مستشار شهید شناسایی شده بود

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ درپی حمله اسرائیل به دمشق، چهار مستشار سپاه قدس، مورد هدف قرار گرفتند. سردار اسماعیل کوثری، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس درخصوص پاسخ ایران به این اقدام اسرائیل، به دیده‌بان ایران گفت: «این حمله نشان می‌دهد که نقاطی که سپاه در اربیل و مقر داعش و موساد مورد هدف قرار داد، چقدر اثرگذار و موثر بوده و قطعا بیش از آنچه اعلام شده، اسرائیل تلفات داشته‌اند. از این رو در دمشق که یکی از مناطقی است که نیروهای سپاه به عنوان مستشار فعال بودند را مورد اصابت موشک یا پهپاد قرار دادند.»

این نماینده مجلس ادامه داد: «رژیم اشغالگر قدس بداند که با این اقدامات نابخردانه و جنایتکارانه‌اش، آماده ضربه سنگین‌تری بر پیکره خود باشد. ماجرا به این شکل نیست که ما بگوییم دستمان کوتاه است، خیر! به لطف خدا دستمان بلند است و حتی تا تل‌آویو و فراتر از آن می‌رسد. بنابراین باید بدانند که با این اقدامات تروریستی، خودشان ضرر خواهند کرد و ما هم نه تنها ساکت نمی‌نشینیم بلکه در زمان و مکان تعیینی قطعا محکم‌تر از گذشته بر پیکره آن‌ها ضربه وارد خواهیم کرد.»

عوامل جاسوس در دمشق باید دستگیر شوند

کوثری در پاسخ به اینکه آیا حمله به مستشاران سپاه به دلیل نفوذ اطلاعاتی دشمن در دولت سوریه و محور مقاومت است، گفت: «خیر، بالاخره در لبنان، سوریه و کشورهای اطراف، رژیم اشغالگر قدس از گذشته عواملی داشته و الان هم دارند. همین چند روز پیش شما دیدید که چندین نفر از عوامل موساد را در ترکیه دستگیر کردند. بنابراین کارشان از قدیم الایام این بوده که عواملی را می‌خریدند یا قول‌هایی می‌دادند که کشورها را تحت نظر خودشان داشته باشند و بگویند که ما بر تمام رفت و آمدهای شما مسلط هستیم. در اینجا هم در اصل باید بگویبم که به جبهه مقاومت ربطی ندارد بلکه کارشان با جاسوسی و نفوذ عواملی در دستگاه‌های آن کشورها، می‌خواهند اینچنین وانمود کنند که ما همه جا دسترسی داریم اما اگر آن کشورها همچون جمهوری اسلامی ایران و ترکیه فعال‌تر برخورد کنند، حتما عوامل‌شان را دستگیر خواهند کرد.عوامل جاسوس در دمشق باید دستگیر شوند»

محل تردد ۵ مستشار شهید شناسایی شده بود

نماینده مجلس یازدهم همچنین در پاسخ به اینکه آیا تایید می‌کند که این حمله در زمان جلسه محور مقاومت رخ داده است، به دیده بان ایران گفت: «خیر، به هیچ وجه چنین چیزی نیست که مثلا بگوییم جبهه مقاومت بخواهد در آنجا جلسه بگذارد. این پنج عزیز شهیدمان از قدیم الایام در آنجا مستشار بودند و بالاخره آن‌ها را شناسایی کردند و دست به جنایت زدند.محل تردد ۵ مستشار شهید شناسایی شده بود»

این عضو کمیسیون امنیت ملی در پاسخ به پرسشی مبنی براینکه ساختمانی که مورد حمله قرار گرفته متعلق به سپاه یا محور مقاومت بوده است، گفت: «من اطلاع دقیقی ندارم اما بالاخره هر مجموعه مستشاری در هر کشوری که با یکدیگر توافق می‌کنن در یک ساختمانی مستقر می‌شوند. در مجموع رژیم اشغالگر قدس بداند که ضربه سنگین‌تری بر پیکره آن‌ها وارد خواهد شد.»

منبع: سایت دیده‌بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر