کد خبر: 176982
A
در گفت‌وگو با دیده‌بان ایران مطرح شد؛

مالکی، عضو کمیسیون امنیت ملی: تدبیر فرماندهان نظامی ما این است که منطقه بیش از این به آشوب کشیده نشود/ پاسخ سنگین اسرائیل را به موقع می‌دهیم

مالکی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره پاسخ ایران به حمله تروریستی اسرائیل در دمشق به دیده‌بان ایران گفت: مدیریت و تدبیری که فرماندهان نظامی ما به کار می‌برند، به معنای سکوت در برابر اسرائیل نیست بلکه تدبیر و سیاست فرماندهان نظامی ما ملاحظات منطقه‌ای است که منطقه بیش از این دچار جنگ و آشوب نشود. اما یقین داشته باشید که ایران به موقع و در زمان خود پاسخ سنگینی ه اسرائیل خواهد داد.

مالکی، عضو کمیسیون امنیت ملی: تدبیر فرماندهان نظامی ما این است که منطقه بیش از این به آشوب کشیده نشود/ پاسخ سنگین اسرائیل را به موقع می‌دهیم

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ درپی حمله روز ۳۰ دی ماه اسرائیل به دمشق، پنج مستشار سپاه قدس، مورد هدف قرار گرفتند. ایران اما تاکنون پاسخ متقابلی به این حمله تروریستی نداده است. فدا حسین مالکی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پاسخ به اینکه قرار است چه پاسخی از سوی ایران به اسرائیل داده شود، به دیده‌بان ایران گفت: «پس از ضربه سنگینی که اسرائیل از حماس خورد، دیدیم که برای جبران این شکست سراغ مردم عادی و بی‌گناه رفت و آن‌ها را مورد هدف قرار داد. این اقدام اسرائیل چندان بی‌رحمانه بود که حتی در کشورهای اروپایی و آمریکایی تظاهرات گسترده‌ای علیه آن صورت گرفت. اکنون هم اسرائیل دست و پا می‌زند تا ایران را به این جنگ بکشاند.»

مالکی، نماینده مجلس یازدهم در ادامه به دیده بان ایران گفت: «سیاستی که جمهوری اسلامی در تحولات منطقه دارد، یک سیاست درستی است. چراکه اسرائیلی‌ها بعد از جنگ خونین غزه به دنبال این هستند که یک فتنه جدید در منطقه به وجود بیاورند و پای جمهوری اسلامی را به یک جنگ فرسایشی بکشاند. بنابراین درایت و سیاست جمهوری اسلامی و ستاد کل سپاه درست است.»

مالکی ضمن تاکید براینکه ایران به موقع پاسخ اسرائیل را خواهد داد، افزود: «مدیریت و تدبیری که فرماندهان نظامی ما به کار می‌برند، به معنای سکوت در برابر اسرائیل نیست بلکه تدبیر و سیاست فرماندهان نظامی ما ملاحظات منطقه‌ای است که منطقه بیش از این دچار جنگ و آشوب نشود. اما یقین داشته باشید که ایران به موقع و در زمان خود پاسخ سنگینی ه اسرائیل خواهد داد.»

منبع: سایت دیده‌بان ایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر