کد خبر: 178507
A

مشاور عملیات سپاه: فرهیخته‌ترین مرد عالم رهبر و حاکم ماست/ انقلاب اسلامی با سرعت نور حرکت می کند

سردار سرتیپ دوم پاسدار سید مرتضی میریان گفت:انقلاب اسلامی با سرعت نور جلو می‌رود و این انقلاب با دعای شهدا و اهل بیت پیش می‌رود و پرچمش به دست سید خراسانی است و به امام زمان ( عج) خواهد رسید.

مشاور عملیات سپاه: فرهیخته‌ترین مرد عالم رهبر و حاکم ماست/ انقلاب اسلامی با سرعت نور حرکت می کند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سرتیپ دوم پاسدار سید مرتضی میریان در مراسم یادواره شهدای "رزم جنگل" سوادکوه در حسینیه روستای "ولیلا" دهستان کسلیان بخش زیراب برگزار شد، ضمن تبریک عید مبعث و ایام‌‌الله دهه فجر و گرامی‌داشت شهدای رزم جنگل در مبارزه با منافقین در جنگل‌های سوادکوه، اظهار داشت: خوش به حال ما که در موقع تولد، مرگ و زیستن در این دنیا با اهل بیت هستیم و با پرچم سبز اهل بیت مدافع انسانیت در طول 45 سال بودیم و افتخار می‌کنیم شیعه هستیم و فرزند زهرا(س) و فرهیخته‌ترین مرد عالم رهبر و حاکم ماست و تمام قد از مظلومین دفاع و جلوی ظالم ایستاده‌‌ایم.

وی با یادآوری جنایت رژیم صهیونیستی در غزه، تصریح کرد: امروز دنیا با حوادث غزه معنای دموکراسی غربی را فهمیدند، امروز دموکراسی یعنی ۱۵۳ کشور خواهان آتش بس باشند اما یک کشور سه بار وتو کند، ما فرزند عاشورا هستیم و مردم غزه و یمن از ما درس عاشورا گرفتند. 

مشاور عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه عده‌ای امروز می‌گویند انقلاب اسلامی چه کاری برای ما انجام داده است با برشمردن برکات انقلاب، گفت: اولین کاری که انقلاب و حضرت امام راحل انجام داده‌اند این است که خودتان مسئول خودتان را انتخاب و با رای دادن سرنوشت خودتان را تعیین می‌کنید، روزی کشورهای دیگر برای ما تصمیم می‌گرفتند اما امروز به هر کسی که خواستیم رای می‌دهیم و اگر خوب نبود ۴سال بعد عوض می‌کنیم.

میریان، افزود: یکی از بزرگ‌ترین برکات انقلاب استقلال بود، امروز کشورهای عربی هم کیشان خود را از دست می‌دهند، اما استقلال ندارند تا اقدامی‌ انجام دهند ما خودمان تصمیم می‌گیریم و از چیزی جزء خدا دستور نمی‌گیریم.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی با سرعت نور جلو می‌رود و این انقلاب با دعای شهدا و اهل بیت پیش می‌رود و پرچمش به دست سید خراسانی  است و به امام زمان ( عج) خواهد رسید.

مشاور عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افزود: این انقلاب 45 سال سرش بالاست و با وجود تمام توطئه‌های داخلی و خارجی جلو می‌رود و امروز با افتخار سرمان بالاست.

میریان با یادآوری انتخابات پیش‌رو، گفت: انتخابات را پیش‌رو داریم و باید حواسمان باشد عده‌‌ای با فریب می‌خواهند وارد مجلس شوند، و خطر منافقین بیشتر از کفار است، حواسمان به خطر منافقان باید باشد و ه رچه امامین انقلاب در مورد انتخابات فرمودند مورد توجه و دستور کار باشد

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر