کد خبر: 178767
A

معاون رئیسی: قدرت‌های دنیا در صف خرید تسلیحات نظامی از ما هستند

معاون حقوقی رئیس جمهوری با اشاره به اینکه تحریم‌ها موجب تقویت کشور شد و دیگر اثرگذار نیست، گفت: افتخار این را داریم در حوزه نظامی به کشور مقتدری تبدیل شدیم به‌طوری که قدرت‌های دنیا در صف خرید تسلیحات نظامی از ما هستند.

معاون رئیسی: قدرت‌های دنیا در صف خرید تسلیحات نظامی از ما هستند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محمد دهقان امروز در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در ساری به‌عنوان سخنران ویژه این مراسم، تقارن اعیاد شعبانیه و عید انقلاب را تبریک گفت و از حضور پرشور ملت ایران به‌ویژه مردم سربلند و پرافتخار مازندران در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن قدردانی کرد و گفت: این مراسم مقدمه‌ای برای حضور پرافتخار مردم  در ۱۱ اسفند ماه پای صندوق‌های رای است که زمینه استحکام هرچه بیشتر امنیت و آرامش کشور را فراهم می‌کند.

او ادامه داد: ۴۵ سال پیش در چنین روزی، انقلاب بزرگ اسلامی ایران به پیروزی رسید، ملت ایران در طول سال‌های قبل از انقلاب گرفتار حاکم‌هایی بودند که به‌جز حقارت و جنایت، تحقیر ملت ایران چیزی بلد نبودند، شاه‌ها ما تحت فرمان سلطه بیگانگان بودند و به‌خاطر سست عنصری در برابر شاه‌ها تسلیم می‌شدند.

وی بیان کرد: شعار محوری انقلابیون «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» بود که مردم در روز ۲۲ بهمن ۵۷ استقلال خودشان را بازیافتند و دشمنان ما در ۴۵ سال گذشته هیچ‌گاه از تلاش و توطئه برای از بین بردن استقلال کشور فروگذار نکردند.

دهقان ادامه داد: دشمنان با فتنه‌انگیزی‌های پیچیده و توطئه تجزیه کشور، با ایجاد جنگ تحمیلی به‌دنبال ایجاد وابستگی و سرسپردگی کشور بودند که همه توطئه‌های آنها نقش بر آب شد.

معاون حقوقی رئیس جمهوری با بیان اینکه ملت ایران با همه توطئه‌ها سربلند ایستادند و همه تحریم‌هایی که برای فلج کردن کشور ما طراحی شد، امروز کم‌اثر شد، بیان کرد: ملت ایران از زیر آوار تحریم‌ها بیرون آمد و تحریم‌ها دیگر اثر ندارد.

وی تاکید کرد: ایران اسلامی در زمینه کشاورزی و صنعتی در حال پیشرفت فوق‌العاده‌ای است و در زمینه دارو و علم پزشکی به خودکفایی رسیده است و دشمن تلاش دارد، جلوی پیشرفت کشور را بگیرد. بنابراین امروز مردم با حضور پرشورشان پایه‌های نظام را استحکام بخشیدند و در ۱۱ اسفند مردم با حضور پرشور پای صندوق‌های رای، مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام خواهند زد

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر