کد خبر: 179122
A

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: به برکت انقلاب اسلامی، پیام انقلاب در واشنگتن، پکن و اسرائیل شنیده می شود

حجت الاسلام محمدحسنی: انقلاب اسلامی ایران اردوگاه استکبار جهانی را غافلگیر کرد. پس از بعثت پیامبر اکرم(ص) و پیش از ظهور امام عصر(عج)، رخداد و حادثه‌ای به بزرگی انقلاب اسلامی ایران اتفاق نیفتاده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: به برکت انقلاب اسلامی، پیام انقلاب در واشنگتن، پکن و اسرائیل شنیده می شود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت الاسلام عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، در مراسم گردهمایی فصلی روحانیون ارتش مقیم تهران که امروز (چهارشنبه) به میزبانی نیروی هوایی ارتش برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: وظیفه داریم علاوه بر خدمت در میدان، دعاگوی موفقیت کارکنان نیروی هوایی ارتش باشیم چرا که حساس‌ترین ماموریت‌ها در این نیرو است.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ جت الاسلام محمدحسنی در ادامه به حضور پرشور مردم شریف ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و افزود: پس از بعثت پیامبر اکرم(ص) و پیش از ظهور امام عصر(عج)، رخداد و حادثه‌ای به بزرگی انقلاب اسلامی ایران اتفاق نیفتاده است و نتوانسته بشریت را متحول و پاسخ اقنایی به شبهات و نیازهای فکری جهان دهد.

وی با بیان اینکه هنر تاسیس انقلاب اسلامی از هنرهای بی‌نظیر امام راحل بود، تاکید کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی(ره) توانست حرکت بزرگ انقلاب اسلامی را راه اندازی و این حرکت خدایی را در مقیاس جهانی ایجاد کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، انقلاب اسلامی را معجزه الهی دانست و گفت: بسیاری از انقلاب‌ها بزرگ نشدند و مثل یک کودک نارس بودند و ماندگار نشدند و به پیری هم نرسیدند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران رویش دارد و شجره طیبه است، یادآور شد: دشمن از انقلاب اسلامی شگفت زده شد و این امام راحل بود که اردوگاه استکباری را غافلگیر و ابتکار عمل را در خنثی سازی انقلاب از آنها گرفت.

حجت الاسلام محمدحسنی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در مرحله توسعه قرار دارد، افزود: امروز به برکت امام خامنه ای، انقلاب اسلامی در کشورهای دیگر توسعه پیدا کرده و در کنار آن جبهه مقاومت پدید آمده است.

وی گفت:  به برکت انقلاب اسلامی، پیام انقلاب در شهرهای واشنگتن، پکن و سرزمین‌های اشغالی نیز شنیده می‌شود انقلاب اسلامی در عالم شنونده دارد و تمامی مرزهای بین المللی را در هم نوردیده است و ما از پوست خود در آمدیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، همچنین درباره الزامات حفظ انقلاب اسلامی و صدور آن به دیگر کشورها گفت: اسلام بدون ایران قابل تصور نیست و قدرت نرم اگر نباشد احتمال فرو ریختن زیاد است.

وی افزود: ما با قدرت نرم و شعار، با شاه تا بن دندان مسلح مبارزه کردیم؛ لذا با قدرت نرم می‌توان دارندگان قدرت سخت را بر زمین کوبید و به تاریخ سپرد. ما باید موضوع جلب مشارکت حداکثری را در دستور کار اولیه خود قرار دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی با بیان اینکه برای داشتن قدرت نرم پشت نظام بایستی مشارکت حداکثری داشته و قائده بازی را بلد باشیم، عنوان کرد: شاهد یک انقلابی در حوزه شهرسازی و تمدن شهری در ایران اسلامی هستیم و پیشرفت‌های زیادی در حوزه‌های مختلفی صورت گرفته و متاسفانه تبیین نشده است.

وی با بیان اینکه یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی این است که اتهام افیون توده‌ها بودن را از ساحت مقدس اسلام دفع کرد، ادامه داد: مردم از ما مصداق بارز پیشرفت را می‌خواهند؛ لذا باید سخنرانی‌ها تبیینی و مستند مصداقی باشد. ما پیشرفت‌های زیادی در فرهنگ، اقتصاد، سیاست و دیگر حوزه‌ها داریم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی افزود: دنیا به این نتیجه رسیده است که فقط دین مایه بیداری امت‌ها شده و توانسته ملت غزه را آنچنان بیدار کند که شهادت عزتمندانه را بر زندگی ذلت‌مندانه ترجیح دهد.

وی همچنین در ادامه با اشاره روشنگری درباره توطئه‌های دشمنان گفت: متاسفانه نسبت به توطئه‌های سخت و نرم دشمن تبیین نشده و باید به آن پرداخته شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی در ادامه همچنین به برکات فراوان ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: در ماه رمضان باید از قرآن و نکات و تفسیر آن برای مردم عزیز بیشتر بیان شود؛ لذا ضروری است به کلام الله مجید بیشتر پرداخته شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر