کد خبر: 179339
A

وزیر محمود احمدی‌نژاد: به همه آرمان‌هایمان دست پیدا کردیم

وزیر پیشین کشور گفت: همه اقشار و همه صاحبنظران مختلف می‌توانند بیایند، حضور پیدا کنند، حرف‌هایشان را بزنند و انتقاد و بحث کنند. قطعا از تضارب آرا و افکار است که رشد ایجاد می‌شود.

وزیر محمود احمدی‌نژاد: به همه آرمان‌هایمان دست پیدا کردیم

به گزارش سایت دیده بان ایران ؛مصطفی محمدنجار وزیر پیشین کشور درباره ارزیابی خود از میزان دستیابی به آرمان‌های انقلاب گفت: الحمدلله ما به همه آرمان‌هایمان دست پیدا کردیم اما وسط راه هستیم. همان‌طور که حضرت آقا فرمودند این مساله به این معنا نیست که الان به آخر خط رسیدیم و به همه آرمان‌ها دست پیدا کردیم. در مسیر قله هستیم، بعضی از آرمان‌ها را جلوتر و برخی را وسط راه به دست آوردیم. اما اصل قضیه این است که مسیر درست، مسیر ولایت و نجات مستضعفین است. این انقلاب دشمنان زیادی دارد، موانع زیادی از جمله تحریم‌های ظالمانه و جنگ تحمیلی را برای این انقلاب ایجاد کردند اما ملت ایران مصمم و با اراده راه خودشان را پیش می‌رود و قطعا به نتایج نهایی خواهند رسید.

وی در مورد پیش‌بینی خود از مشارکت مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه، گفت: فکر می‌کنم مردم ما هوشمند، هوشیار و زمان‌شناس هستند.حساسیت شرایط را می‌فهمند و به وظیفه خودشان عمل می‌کنند. بالاخره این نظام برآمده از رأی مردم است و ملت هم دوست دارند رأی خودشان را اعمال کنند و قطعا برای سرنوشت خودشان شرکت خواهند کرد. در نهایت همه با هم به اتفاق ملت در این انتخابات باشکوه شرکت خواهیم کرد.

محمدنجار در پاسخ به این سوال که چقدر ضرورت دارد فضا را برای کسانی که نقدی به شرایط موجود دارند فراهم کنیم، گفت: این فضا فراهم است و الحمدلله فضای بسیار خوبی است. همه اقشار و همه صاحبنظران مختلف می‌توانند بیایند، حضور پیدا کنند، حرف‌هایشان را بزنند و انتقاد و بحث کنند. قطعا از تضارب آرا و افکار است که رشد ایجاد می‌شود. تا الان هم از همین مسیر به اینجا رسیدیم و قطعا باید همین فضا ادامه داشته باشد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر