کد خبر: 179410
A

دستیار وزیر اطلاعات: مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج) در همه دستگاه‌های امنیت‌ساز حاصل شده است

دستیار وزیر اطلاعات و مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی گفت: دشمنان در ۴۵ سال گذشته پی در پی و زنجیره‌وار با ۵۱ سرویس اطلاعاتی و بیش از ۱۵۰ گروهک معاند، معارض و تروریست در پی برهم زدن امنیت کشور بوده‌اند.

دستیار وزیر اطلاعات: مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج) در همه دستگاه‌های امنیت‌ساز حاصل شده است

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ دستیار وزیر اطلاعات و مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی گفت: دشمنان در ۴۵ سال گذشته پی در پی و زنجیره‌وار با ۵۱ سرویس اطلاعاتی و بیش از ۱۵۰ گروهک معاند، معارض و تروریست در پی برهم زدن امنیت کشور بوده‌اند.

این مقام امنیتی افزود: هم‌افزایی و همکاری حداکثری بین مجموعه امنیت‌ساز، دستگاه‌های امنیتی اطلاعاتی، نظامی و قضایی، توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده است.

وی بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۵ سال در همه عرصه‌ها درگیر یک جنگ همه جانبه و ترکیبی دشمن قرار داشت که یکی از این عرصه‌ها امنیت و آرامش مردم بوده است.

مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی اظهار کرد: بدون تردید یکی از برترین قله‌های افتخارات نظام اسلامی که به لطف خداوند و مدد ائمه اطهار (ع) و مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج) در همه دستگاه‌های امنیت‌ساز حاصل شده است، کسب قابلیت و قدرت امنیت‌سازی درون‌زا و مردم پایه، بدون الگوگیری از هیچ دستگاه اطلاعاتی در عرصه جهانی است.

وی ادامه داد: خطه نورانی و ولایت‌مدار خراسان رضوی به دلایل متعدد مورد طمع بیش از پیش دشمنان امنیت کشور و آرامش مردم قرار داشته به ویژه در این ۳ سال اخیر که با دور جدید کینه‌توزی و آتش‌افروزی دشمنان و نظام سلطه مواجه بودیم، با نقش آفرینی سرویس‌های اطلاعاتی غربی اضلاع ضد امنیتی چندگانه در محیط پیرامون خراسان رضوی بازطراحی شده است.

این مقام امنیتی گفت: از جرثومه فساد داعش تا سایر گروه‌های تکفیری تروریستی تا گروهک‌های معاند به زباله‌دان تاریخ سپرده شده‌اند، از منافقین تا سازمان اطلاعاتی موساد بسیج شده‌اند تا با اقدامات ضد امنیتی آرامش و امنیت مثال زدنی موجود را خدشه‌دار کنند، اما به لطف خداوند تا این لحظه موفقیت مثال زدنی برای مجاهدان را ه خدا حاصل شده است.

انتخابات باید دل‌ها را به‌هم نزدیک کند

تولیت آستان قدس رضوی نیز در این مراسم گفت: ما باید در عمل و رفتار خودمان را شبیه پیامبر (ص) کنیم تا از رحمتش بهره ببریم و در صورتی به پیامبر و امام زمان (عج) نزدیک می‌شویم که از آن‌ها پیروی کنیم و اجر کار سربازان گمنام بسیار زیاد است چرا که امنیت مردم را فراهم می‌کنند و این کار بسیار با ارزشی است.

حجت الاسلام مروی افزود: انتخابات باید دل‌ها را به هم نزدیک‌تر کند و یک اتحاد و وحدت ملی به وجود بیاورد، انتخابات میدان مبارزه سیاسی است و اگر اختلاف در آن باشد دشمن به راحتی نفوذ پیدا می‌کند.

استاندار خراسان رضوی نیز گفت: حفظ امنیت و جلوگیری از التهاب در فضای امنیتی بسیار سخت و نیاز به تلاش‌های مستمر و طراحی شده دارد.

یعقوب‌علی نظری افزود: خراسان رضوی با ویژگی‌های شاخص از جمله مضجع امام رضا (ع) در معرض تهدیدات شدید امنیتی است و تمرکز بر این استان از سوی دشمنان برای ناامن کردن زیاد است و نباید غافل شویم، چرا که با حضور سالانه ۳۰ میلیون زائر داخلی و خارجی اولین توقع وجود امنیت و آرامش زائران است.

وی گفت: استان خراسان رضوی در حال توسعه است و در این مسیر همبستگی و اتحاد تمامی دستگاه‌های اجرایی لازم است.

نظری با بیان اینکه انتخابات در یک شرایط ویژه قرار دارد، گفت: انتخابات یک بزنگاه مبارزه با دشمن در حوزه سیاسی است و امنیت زیر ساخت اصلی موفقیت در برابر هجمه دشمنان است و سلامت انتخابات با امنیت و اعتماد مردمی حاصل می‌شود.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی اداره کل اطلاعات خراسان رضوی

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر