کد خبر: 179546
A

زمان اعلام آمار نهایی کاندیدا‌های تایید صلاحیت شده مشخص شد

سخنگوی شورای نگهبان گفت: آمار نهایی کاندیدا‌های تایید صلاحیت شده توسط شورای نگهبان فردا اعلام می‌شود.

زمان اعلام آمار نهایی کاندیدا‌های تایید صلاحیت شده مشخص شد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان، در نشست خبری که عصر امروز بیست‌ و نهم بهمن‌ماه در حاشیه نمایشگاه مطبوعات برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: طرح ساماندهی بازار مسکن و اجاره بها دارای در جلسات اخیر مورد بررسی قرار گرفت که با توجه به وجود چند ابهام در این مصوبه، برای اصلاح به مجلس ارجاع شد.

وی افزود: ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی و کوله‌بری نیز مورد بررسی قرار گرفت که پیش از این نسبت به ۲ ماده آن ابهام وجود داشت که مجلس این دو ابهام را نیز مورد اصلاح قرار داده و ما منتظر هستیم تا متن اصلاح شده از سوی مجلس به دست برسد تا بررسی نهایی را روی این مصوبه به انجام دهیم.

طحان نظیف درباره طرح شفافیت قوای سه گانه گفت: اخیرا این طرح را دریافت کردیم و به محض این که بررسی آن به اتمام رسید نتیجه آن را اعلام خواهیم کرد.

سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت بررسی صلاحیت نامزد‌های معترض به نتایج صلاحیت‌ها توسط شورای نگهبان عنوان کرد: آمار کلی افرادی که با وجود تایید هیات‌های نظارت استانی، توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شده بودند حدود ۲۰۰ نفر است که ۲ نفر از نمایندگان فعلی مجلس نیز در بین این افراد هستند.

وی افزود: با توجه به این که فردا آخرین مهلت بررسی صلاحیت این دسته از نامزد‌ها است، آمار نهایی در این رابطه فردا توسط شورای نگهبان اعلام خواهد شد.

منبع: تسنیم
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر