کد خبر: 179690
A

امام جمعه بوشهر: انقلاب اسلامی ایران الهی است و رهبری الهی دارد

امام جمعه بوشهر و کاندیدای مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمن به دنبال تقلیل مشارکت در انتخابات است، تاکید کرد: پروژه اول در راهپیمایی ۲۲ بهمن شکست خورد و اکنون دنبال تقابل جماعتی در انتخابات هستند. آنها می‌خواهند مجلس حداقلی رای بیاورد و بگویند این مجالس اقلیت و نه اکثریت هستند.

امام جمعه بوشهر: انقلاب اسلامی ایران الهی است و رهبری الهی دارد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ حجت‌الاسلام غلامعلی صفایی بوشهری عصر امروز در اجلاس انتخاباتی حزب موتلفه گفت: انقلاب اسلامی ریشه در بعثت پیامبر (ص) دارد و از متن وحی و تجلی دوباره حکمرانی علوی است و جوابی براساس فقه حکومتی به قیام کربلاست.

وی با بیان اینکه انقلاب‌هایی از جنس مصر، هند و نظام شوروی به دور از دیانت بودند و دچار تحریف شدند، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران الهی بود و رهبری الهی و اهداف و مسیر الهی دارد و روز به روز فق‌های نو و جدید و پیشرفت افرین تعریف می‌شود.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه انقلاب اسلامی به دنبال تمدن اسلامی در جهان معاصر و برای نظم نوین آینده جهان است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به دنبال پیشرفت‌های همه جانبه فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و علمی و فناوری است. این انقلاب به دنبال مدیریت الهی و حیات همه جانبه انسان در دنیا و آخرت است. نظام وظیفه خود را می‌داند که براساس آموزه‌های دینی دارای چنین اهدافی باشد.

به گفته صفایی بوشهری، نظام اسلامی دارای هندسه حکمرانی شامل تدین و دین ‌پایگی است و براساس رهبریت و ولایت دینی دولت اسلامی و دارای قدرت بازدارندگی دفاعی است.

 

وی با بیان اینکه جهان استکبار برای تمامی این مولفه‌ها تخریب و تضعیف را برنامه‌ریزی کرده است، خاطرنشان کرد: یکی از طراحی‌ها، تهاجم تحریف و انحراف است تا بتواند در نظام مدیریت ولایت و امامت انحراف ایجاد کرده و ولایت و امامت را دچار بحران کنند و این چنین در بخش‌هایی از تاریخ ادیان و اسلام کردند.

 

این کاندیدای مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در عرصه دولت اسلامی پروژه نفوذ ایستایی و توقف به اشکال مختلف در داخل و خارج را طراحی کردند. آنها برای قدرت نظامی برنامه‌های تخریبی و عقب‌ماندگی از مسابقه تسلیحاتی جهان را دارند.

 

به گفته صفایی بوشهری، جهان استکبار برای مردم برنامه سه‌گانه تقابل حمایت حامیان انقلاب، کنارگذاری مردم از انقلاب و مقابل قرار دادن مردم علیه انقلاب را دارند.

 

وی با اشاره به وظایف مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: اعضای مجلس خبرگان وظیفه بررسی، کشف، تعیین یا تایید رهبریت را دارند. این مهمترین بخش نظام اسلامی است؛ خبرگان رهبری کار مهمی به عهده دارد و بسیار مجلس مهم و حساسی است 

 

این کاندیدای مجلس خبرگان رهبری افزود: مجلس خبرگان باید در عرصه رصد و پایش نیازهای نظام براساس اندیشه‌های رهبری و اصول که رهبری ارائه می‌کند، برنامه‌ریزی داشته و آن را به رهبری و مسئولان ارائه کند. رهبری این هیات اندیش‌ورز را از مجلس خبرگان خواستند و باید خبرگان فعال‌تر شود.

 

صفایی بوشهری با بیان اینکه مردمی بودن و ارتباط وثیق با مردم از وظایف اعضای مجلس خبرگان است، عنوان کرد: دچار گسست ارتباط علمایی با قاعده و متن مردم شدیم حال اینکه رهبری فرمود مجلس خبرگان باید جهاد تبیین کند. وظیفه خبرگان تنها تعیین و نظارت نیست بلکه مهمتر حمایت است.

 

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال تقلیل مشارکت در انتخابات است، یادآور شد: پروژه اول در راهپیمایی ۲۲ بهمن شکست خورد و اکنون دنبال تقابل جماعتی در انتخابات هستند. آنها می‌خواهند مجلس حداقلی رای بیاورد و بگویند این مجالس اقلیت و نه اکثریت هستند؛ ان‌شالله با راهبرد رهبری شاهد حضور حماسی مردم خواهیم بود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر