کد خبر: 179750
A

جبهه اصلاحات استان زنجان: امکان ارائه لیست و معرفی کاندیدا برای انتخابات مجلس وجود ندارد

جبهه اصلاحات استان زنجان در بیانیه اى که در ٣٠ بهمن ١٤٠٢ منتشر شد، اعلام کرد: متأسفانه عملاً امکان ارائه لیست و معرفی کاندیدا برای انتخابات مجلسین شورای اسلامی و خبرگان رهبری وجود ندارد.

جبهه اصلاحات استان زنجان: امکان ارائه لیست و معرفی کاندیدا برای انتخابات مجلس وجود ندارد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ جبهه اصلاحات استان زنجان در بیانیه اى که در ٣٠ بهمن ١٤٠٢ منتشر شد، اعلام کرد: متأسفانه عملاً امکان ارائه لیست و معرفی کاندیدا برای انتخابات مجلسین شورای اسلامی و خبرگان رهبری وجود ندارد.

در این بیانیه آمده است:

جبهه اصلاحات استان زنجان با تأکید بر آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و حقوق بنیادین ملت در فصل سوم قانون اساسی، راه حل مشکلات کشور را تشکیل مجلس و دولت کارآمد، مقتدر و مؤثر در اداره امور کشور از طریق برگزاری انتخابات رقابتی با حضور نمایندگان همه طیف‌ها و سلایق فکرى-سیاسی جامعه مدنی ایران می داند. 

این جبهه پس از دو جلسه بحث و بررسی درباره نحوه مواجهه با انتخابات پیش رو و علیرغم تلاشهای فراوان، به اتفاق آراء به این نتیجه رسید که متأسفانه به دلیل عدم حضور کاندیداهای شایسته نحله های مختلف جامعه و مورد تأیید این جبهه و عدم تمایل بخش قابل توجهی از جامعه به شرکت در انتخابات به علت ناتوانی نهادهای انتخابی در حل مشکلات کشور، عملاً امکان ارائه لیست و معرفی کاندیدا برای انتخابات مجلسین شورای اسلامی و خبرگان رهبری وجود ندارد.

بر این اساس اعضای جبهه اصلاحات استان زنجان ضمن احترام به کاندیداهای تأیید صلاحیت شده، اعلام می دارد تصمیم نهایی با آحاد مردم است و هر تصمیمی که قاطبه مردم استان در نوع مواجهه با انتخابات اتخاذ کنند برای اعضای جبهه اصلاحات استان زنجان محترم است و این جبهه هرگز خود را مستقل از مردم و تافته جدا بافته از جامعه تعریف نمی کند.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر