کد خبر: 179887
A

چمران، عضو شورای ائتلاف: احتمال ائتلاف با شورای وحدت وجود ندارد؛ فرصتی هم برای این کار نیست

چمران، رئیس شورای شهر تهران گفت: همکاری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با شورای وحدت در دوره گذشته نیز عملی نشد، ارتباط گرفته شده اما دوره گذشته هماهنگی صورت نپذیرفت و این دوره نیز صحبت‌هایی شده اما به نتیجه نرسیده است.

چمران، عضو شورای ائتلاف: احتمال ائتلاف با شورای وحدت وجود ندارد؛ فرصتی هم برای این کار نیست

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ مهدی چمران، عضو شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب گفت: از همکاری با شورای وحدت استقبال می‌کنیم، اما تا به حال عملی نشده است.

درباره ائتلاف با شورای وحدت اظهار داشت: شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی به عنوان قوی‌ترین شورا و تشکل نیرو‌های مردمی و احزاب در دوره پیشین مجلس شورای اسلامی نیز با اکثریت قاطع کرسی‌ها را در سراسر کشور به خود اختصاص داد و امیدواریم شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی امسال نیز به جایگاه خوبی دسترسی داشته باشد.

عضو شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب گفت: شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی با شورای وحدت ارتباطی ندارد، اما از همکاری با دوستان شورای وحدت استقبال می‌کنیم، اما تا به حال عملی نشده است.

چمران تصریح کرد: همکاری شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی با شورای وحدت در دوره گذشته نیز عملی نشد، ارتباط گرفته شده، اما دوره گذشته هماهنگی صورت نپذیرفت و این دوره نیز صحبت‌هایی شده، اما به نتیجه نرسیده است.

عضو شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در پایان در پاسخ به احتمال ائتلاف با شورای وحدت خاطرنشان کرد: در حال حاضر احتمال ائتلاف با شورای وحدت وجود ندارد و فرصتی برای این کار نیست و تشکل‌ها باید لیست کاندیدا‌ها را اعلام کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر