کد خبر: 180073
A

امام جمعه اهواز: سخت‌ترین جنگ در آینده، فرزندآوری است

موسوی فرد،امام جمعه اهواز: سخت ترین جنگ در آینده مسأله جمعیت و فرزندآوری است و خانواده‌ها باید به آن توجه کنند و بدانند که خداوند متعال رزق و روزی آن را می‌دهد.

امام جمعه اهواز: سخت‌ترین جنگ در آینده، فرزندآوری است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  حجت الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران اهواز در خصوص شاخصه‌های یاور امام زمان (عج)، گفت: دارای ایمان عمیق، برخوردار از عقلانیت، مأنوس با قرآن کریم و نهج‌البلاغه، اهل عبادت و تضرع، عاشق دلباخته امام زمان (عج)، اطاعت پذیری، عصیان ستیز، اهل جهاد و تلاش شبانه روزی، شهادت طلب، شجاع و دلاور، اهل زهد و بی رغبت به مظاهر دنیا و… از جمله این شاخصه‌ها هستند.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) اضافه کرد: این هفته را به این سربازان تبریک و تهنیت و به آنها خدا قوت عرض می‌کنم.

حجت الاسلام موسوی فرد با اشاره به مسأله حجاب و ضرورت تذکر زبانی، عنوان کرد: در ادارات چارچوب برای حجاب باید مشخص شود. حجاب توصیه خداوند متعال و پیامبر اکرم (ص) است و تذکر زبانی را نباید فراموش کنیم.

امام جمعه اهواز با اشاره به مسأله فرزندآوری، گفت: سخت‌ترین جنگ در آینده مسأله جمعیت و فرزندآوری است و خانواده‌ها باید به آن توجه کنند و بدانند که خداوند متعال رزق و روزی آن را می‌دهد.

وی بیان کرد: تمام شرکت‌های توانمند در خوزستان چندین محله به آنها واگذار شود و خدمات رفاهی و مواصلاتی را انجام دهند و با این اقدام مشکلات مردم استان حل خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در خصوص سوالی مبنی بر اینکه «به چه کسی رأی بدهیم؟» تاکید کرد: تعدادی در انتخابات شرکت نمی‌کنند یا اینکه اگر مشارکت داشته باشند، با نگاه قومیت، دوست و عشیره‌ای است. کسی که سفره‌های کذایی انتخاباتی پهن می‌کند، این خود دلیل بر نداشتن لیاقت است.

امام جمعه اهواز گفت: در انتخابات شرکت می‌کنیم چراکه ایران اسلامی برای ما است و انتخابات تنها راه اصلاح کشور است. دشمنان در تمام سالیان اخیر تلاش کرده که مردم را از انتخابات ناامید کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر