کد خبر: 180421
A

قالیباف بر نبود نام بیژن نوباوه در لیست مشترک با جبهه پایداری تاکید داشت

حذف بیژن نوباوه که در ماه‌های اخیر درگیری‌های جدی با محمدباقر قالیباف داشت هم از دیگر نکات قابل بررسی در این لیست است. براساس شنیده‌ها قالیباف درباره نبود نوباوه در سهمیه جبهه پایداری در این لیست تاکید موکد داشته و جبهه پایداری نیز مشخصا این شرط را پذیرفته است.

قالیباف بر نبود نام بیژن نوباوه در لیست مشترک با جبهه پایداری تاکید داشت

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حذف بیژن نوباوه که در ماه‌های اخیر درگیری‌های جدی با محمدباقر قالیباف داشت هم از دیگر نکات قابل بررسی در این لیست است. براساس شنیده‌ها قالیباف درباره نبود نوباوه در سهمیه جبهه پایداری در این لیست تاکید موکد داشته و جبهه پایداری نیز مشخصا این شرط را پذیرفته است.

در مقابل نبود مجتبی توانگر شمایل رسانه‌ای سال‌های اخیر محمدباقر قالیباف در لیست هم می‌تواند نوعی خلع سلاح دو طرف و ساخت ویترینی برای عبور از تنش‌های ماه‌های اخیر قالیباف و جبهه پایداری باشد. فراموش نکنیم که مجتبی توانگر در ماه‌های اخیر در نامه‌هایی به مرتضی آقاتهرانی و جوانان جبهه پایداری از عملکرد این تشکل و نمایندگان منسوب و نزدیک به آن در مجلس انتقاد و آنها را به کارشکنی در تصویب برخی طرح‌ها و لوایح و جریان‌سازی علیه قالیباف متهم کرد.

حذف توانگر از این جهت قابل توجه است که او به عنوان چهره‌ای نزدیک به قالیباف و به تعبیری زبان منفصل رییس فعلی مجلس شناخته می‌شود. در جدال‌های میان جبهه تندروی پایداری با طیف قالیباف، توانگر نقش بازیکن نوک حمله تیم قالیباف را بازی می‌کرد و در این نقش هم چندین گل برای این تیم به ثمر رسانده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر