کد خبر: 180507
A

چرا هنوز عنابستانی هنوز می گوید توی گوش سرباز نزدم؟/ حتی قالیباف هم تایید کرد

علی اصغر عنابستانی در پاسخ به یک شهروند سبزواری که گفته بود: "شما با زدن سیلی به گوش آن سرباز آبروی شهر ما را بردید" گفته است: درباره این دروغ چرند که تکرار کردند، همه دنیا می دانند که دروغ بود.

چرا هنوز عنابستانی هنوز می گوید توی گوش سرباز نزدم؟/ حتی قالیباف هم تایید کرد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ ماجرای سیلی عنابستانی به سرباز، تا مدت ها یکی از موضوعاتی بود که افکار عمومی درگیرش بودند.

نهایتاً هم طبق گفته رئیس مجلس، دادگاه زدن سیلی را تایید کرده بود و عنابستانی بعد از قرار صدور مجرمیت در سه فقره و قبل از صدور حکم نهایی، از آن سرباز رضایت گرفت. همچنین در ویدئویی اعلام کرد که آن لحظه، عصبانی بود و عذرخواهی کرد.

این هم عین مطلبی است که رئیس مجلس در آذر 1400 در صفحه اینستاگرامش نوشت:

"من در واکنش به سوال یکی از دانشجویان، براساس صحبت‌های آقای عنابستانی که قبلا به اینجانب گفته بود حکم دادگاه، من را از سیلی زدن تبرئه و براساس هل دادن مرا محکوم به ضرب بلااثر کرده است، گفتم که ایشان سیلی نزده و هل داده است.

اما بعد از صحبت های دیشب جناب آقای عابد اکبری، سرباز وظیفه راهور که تاکید می‌کرد حکم دادگاه سیلی را تایید کرده، بر خود لازم دانستم موضوع را پیگیری کنم تا ظلمی به این شهروند عزیز نشده باشد؛ لذا حکم دادگاه را گرفتم و متوجه شدم متاسفانه دادگاه بدوی تشخیص بر ضرب بلااثر (سیلی) داده است که البته بعدا با اعلام رضایت طرفین پرونده مختومه شده است.⁣"

اگر واقعاً عنابستانی راست می گوید و سرباز راهور و رئیس مجلس و شاهدان و ... همه و همه دروغ می گویند، حکم دادگاه را عیناً منتشر کند تا سیه روی شود هر گه در او غش باشد. و الا اگر آنچه رئیس مجلس بعد از دیدن حکم نوشته راست باشد، باید پایداری این نماینده مجلس را به خاطر دروغی که 3 سال است آن را با خود حمل می کند مورد مداقه بیشتری قرار داد.

بد نیست بدانیم ایشان راست گفته یا رئیس مجلس؟ هر چند که همه دنیا می دانند واقعیت چه بوده است!

منبع: عصرایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر