کد خبر: 180592
A

وزیر ارشاد: شبکه‌های اجتماعی داخلی ۵۰میلیون عضو ایرانی دارند/ در نرم‌افزار اذان گو فیلم و سریال بارگذاری می‌شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در همایش سواد رسانه‌ای عنوان کرد که اکنون پنجاه میلیون ایرانی عضو شبکه‌های اجتماعی داخلی هستند.

وزیر ارشاد: شبکه‌های اجتماعی داخلی ۵۰میلیون عضو ایرانی دارند/ در نرم‌افزار اذان گو فیلم و سریال بارگذاری می‌شود

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ پنجمین همایش بین‌المللی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی با موضوع «کودک و خانواده در فضای مجازی» امروز چهارشنبه -۹ اسفندماه- با حضور اساتید، صاحبنظران و فعالان حوزه سواد رسانه‌ای در مجموعه فرهنگی باغ زیبا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال برگزاری است.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست بیان کرد:« با اتفاقات سال گذشته، کارگروه طرح مهاجرت شکل گرفت تا حداقل با توجه به تهدیدات و مخاطرات شبکه‌های اجتماعی خارجی زمینه‌های مهاجرت مردم به شبکه‌های داخلی را فراهم کنیم در بخشی از کار هم موفق بودیم مثلا حالا نزدیک به پنجاه میلیون ایرانی عضو شبکه‌های اجتماعی جدید هستند.»

در نرم‌افزار اذان گو فیلم و سریال بارگذاری می‌شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه پیش از این میزان هفتاد درصد مصرف اینترنت در ابتدای شهریور ۱۴۰۱ مربوط به شبکه‌های اجتماعی خارجی و سی و پنج درصد داخلی بوده است، گفت:« اما ما با طرح مهاجرت این رقم را بهبود دادیم. مثلا در نرم‌افزار اذان گو الان حتی فیلم و سریال بارگذاری می‌شود.»

منبع: ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر