کد خبر: 180652
A

سخنگوی سپاه: شاهد حضور گسترده مردم در انتخابات خواهیم بود

سخنگوی سپاه گفت: حضور ما در انتخابات می تواند وحدت ملی ما را نشان دهد و هم ضریب امنیت ملی کشور را بالا می‌برد و هم تیغ دشمن را در برخورد با نظام جمهوری اسلامی کندتر خواهد کرد.

سخنگوی سپاه: شاهد حضور گسترده مردم در انتخابات خواهیم بود

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ سردار رمضان‌ شریف، سخنگوی سپاه، در گفت‌وگویی گفت: حضور ما در انتخابات می‌تواند وحدت ملی ما را نشان دهد و هم ضریب امنیت ملی کشور را بالا می‌برد و هم تیغ دشمن را در برخورد با نظام جمهوری اسلامی کندتر خواهد کرد.

وی عنوان کرد: مردم یکی از مولفه‌های اصلی قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و همه امورات کشور به گونه‌ای توسط مردم با حضور در پای صندوق‌های رای رقم می‌خورد. در طول این ۴۵ سال گذشته هم ما در همه دوره‌ها، چه در دوران دفاع مقدس و چه در دوره‌هایی که مباحث امنیتی وجود داشت، مردم همواره حضور معناداری را در انتخابات داشتند. بر همین اساس امیدوار هستیم که انشالله در روز ۱۱ اسفند ماه امسال هم شاهد حضور و مشارکت جدی مردم در انتخابات باشیم.

او ادامه داد: حتما گله‌هایی وجود دارد، ولی مردم ما نشان دادند که مردمی هوشمند هستند و در مقاطع مختلف و حساس به گونه‌ای رفتار نمی‌کنند که پازل دشمن را تکمیل کنند و همواره تلاش می‌کنند که وحدت ملی و اقتدار کشور و اهمیتی که برای نظامی که ۴۵ سال برای آن زحمت کشیده اند را به رخ دشمن بکشند.

رمضان‌ شریف در ادامه اظهار کرد: من اعتقادم بر این است که انشالله مثل سال‌های گذشته ما شاهد حضور گسترده مردم در انتخابات خواهیم بود. به هر حال دشمن بسیار مزورانه در تلاش است تا اهمیت مردم در انتخابات را کمرنگ جلوه دهد و از طرفی هم تلاش می‌کند تا حضور مردم را در پای صندوق‌های رای فاقد تامین اهدافی باشد که مد نظر مردم است که هر ۲ موضوع را به اعتقاد بنده مردم ما بار‌ها و بار‌ها تجربه کرده‌اند. همانطور که گفتم مردم ایران مردم هوشمندی هستند و مطمئنا چیزی را که دشمن تلاش می‌کند به دست بیاورد به راحتی به آن‌ها نمی‌دهند. حضور ما در انتخابات می‌تواند وحدت ملی ما را نشان دهد و هم ضریب امنیت ملی کشور را بالا می‌برد و هم تیغ دشمن را در برخورد با نظام جمهوری اسلامی کندتر خواهد کرد.

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر