کد خبر: 180956
A

نتایج انتخابات شیراز و زرقان از یک میلیون و ۳۹۰ هزار نفر واجدین شرایط رای/ روح الله نجابت، نفر اول؛ ۸۷ هزار رای

بر اساس آمار غیررسمی در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان روح الله نجابت با کسب ۲۷/۱۱ درصد آرا و جعفر قادری با کسب ۲۰/۴۳ درصد آرا در مجلس دوازدهم ماندگار شدند

نتایج انتخابات شیراز و زرقان از یک میلیون و ۳۹۰ هزار نفر واجدین شرایط رای/ روح الله نجابت، نفر اول؛ ۸۷ هزار رای

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ بر اساس آمار غیررسمی در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان روح الله نجابت با کسب ۲۷/۱۱ درصد آرا و جعفر قادری با کسب ۲۰/۴۳ درصد آرا در مجلس دوازدهم ماندگار شدند.

بر اساس اعلام منابع آگاه پس از شمارش و تجمیع آراء صندوق‌های اخذ رای در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان، روح‌الله نجابت با ۸۷ هزار و ۳۵۱ (۲۷/۱۱) درصد و جعفر قادری با ۵۹ هزار و ۶۲ رای(۲۰/۴۳) درصد آرا در بهارستان ماندگار شدند.

گفتنی است؛ رقابت برای انتخاب ۲ نماینده دیگر شیراز بین چهار نامزد علیرضا پاک فطرت، ابراهیم عزیزی، اسماعیل حسینی و رحمت‌الله مرزوقی به دور دوم کشیده شد.

 رئیس ستاد انتخابات استان فارس گفت: کل واجدین شرایط برای حضور در انتخابات در استان فارس ۳ میلیون و ۷۱۰ هزارو ۸۲۲ نفر است که از این تعداد  ۱۷۸ هزار و ۲۵۳ نفر رای اولی ها هستند، واجدین شرایط برای حضور در انتخابات از حوزه شیراز یک میلیون و ۳۵۴ هزار نفر و واجدین شرایط از حوزه زرقان ۳۶ هزار و ۱۹۲ نفر است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر