کد خبر: 18161
A

احمدی‌نژاد در نشست خبری: هیچکس حق ندارد آزادی مردم را سلب کند

احمدی‌نژاد گفت: دفاع از انقلاب دفاع از عملکرد سازمان‌ها نیست بلکه دفاع از ملت و آرمان آنهاست.

احمدی‌نژاد در نشست خبری: هیچکس حق ندارد آزادی مردم را سلب کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، احمدی‌نژاد در نشست خبری خود با بیان اینکه از معدود افراد خارج از رسانه که با زحمات شما آشنا است من هستم، گفت: در آن ۸ سال با شما زندگی کردم. با شما آن سو و اینسو می‌رفتیم. اگر سه روز سفر می‌رفتیم و ۱۰ ساعت فرصت استراحت پیدا می‌شد شما همین فرصت استراحت را هم نداشتید.

بحث من حرف دل همه ملت‌هاست

او افزود: بحث امروز من حرف دل همه ملت‌هاست.

رییس دولت دهم با بیان اینکه می‌خواهد درباره انقلاب حرف بزند، گفت: برخی می‌گویند ول کن. در حالی که ما می‌گوییم انقلاب محصول تکامل ملت است. ما در دفاع از انقلاب از خواست ملت دفاع می‌کنیم. دفاع از انقلاب دفاع از عملکرد سازمان‌ها نیست بلکه دفاع از ملت و آرمان آنهاست.

او افزود: معتقدم ملت ایران امروز بسیار جدی‌تر از سال ۵۷ پیگیر آرمان‌های انقلاب‌اند علیرغم دستاوردهای انقلاب هنوز تا رسیدن به آرمان‌های بلند انقلاب فاصله طولانی و بزرگی داریم.

او با بیان اینکه معتقدم ملت ایران امروز بسیار جدی تر از سال ۵۷ پیگیر آرمان های انقلاب هستند، ادامه داد: علیرغم دستاوردهای انقلاب هنوز تا رسیدن به آرمان‌های بلندانقلاب فاصله طولانی و بزرگی داریم. تحولات انسانی محدوده جعرافیایی و نژادی ندارد. امروز هر آرمانی که دنبال می‌کنیم مربوط به همه انسان‌ها است. ما نگاه قومی و نژادی نداریم و خطاب و نگاه من جهانی است.

رییس دولت‌های نهم و دهم یادآور شد: ما همه ارزش‌ها و بالاترین رفاه و عزت را برای ملت می‌خواهیم. استبداد و ظلم و تحقیر باید جای خود را به برادری، برابری و آزادی و عزت بدهد. شیطان و شیطانیان با بدیل سازی مانع ایجاد کنند. خود برتربینی و اشرافیت سیاسی و اقتصادی ریشه ظلم‌ها، تبعیض و کینه‌ورزی‌ها در طول تاریخ است. آزادی، قدرت و ثروت با فریبکاری در اختیار اشراف قرار گرفته و اکثر انسان‌ها در اقلیت هستند.

رییس دولت‌های نهم و دهم عنوان کرد: جهان پرازقدرت و ثروت است و با بهترین مدیریت همه می‌توانند در صلح و آزادی و برابی باشد. ریشه همه مشکلات انحصار در دست تعداد محدودی است.

او ادامه داد: قانون اساسی ایران تنها میثاق ملی در دست همه ملت است. متفکران نظرات بسیاری دارند ولی مبنای عمل قانون اساسی است.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه قانون اساسی دو بخش دارد، گفت:  بخش آرمانی که بسیار مترقی و جهان شمول است ولی در حوزه ساختار حکومتی و سلسله مراتب تصمیم‌گیری و توزیع قدرت مشکلاتی داریم.

ادامه دارد...

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر