کد خبر: 181836
A

درخواست توضیح زیدآبادی از ستاد کل نیروهای مسلح: سردار جعفری از چه جایگاه رسمی احکام مربوط به نظامات قانونی کشور را صادر می‌کند؟

حمد زیدآبادی، روزنامه‌نگار در کانال تلگرامی خود نوشت: من به عنوان یک شهروند ایرانی می‌خواهم بدانم سردار جعفری از چه جایگاه رسمی و قانونی و تعریف‌شده، این نوع احکام مربوط به "نظامات قانونی کشور" را صادر می‌کند و قرارگاه تحت امر وی، مشخصاً مشغول چه نوع فعالیتی است؟

درخواست توضیح زیدآبادی از ستاد کل نیروهای مسلح: سردار جعفری از چه جایگاه رسمی احکام مربوط به نظامات قانونی کشور را صادر می‌کند؟

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ احمد زیدآبادی، روزنامه‌نگار در کانال تلگرامی خود نوشت:

سردار عزیز جعفری فرماندۀ قرارگاه بقیه‌الله گفته است: "درمورد امر به معروف و نهی از منکر در مسئله حجاب حتی اگر در سایر ایستگاه‌ها هم کارمان را توسعه ندهیم، فعالیت‌های ما در مترو ی تئاتر شهر متوقف نخواهد شد، اما می‌خواهیم با توسعه اقدامات خود، زودتر بساط فتنه بی‌حجابی را خنثی کنیم."

وی در تابستان امسال نیز "جوانان انقلابی و ارزشی" را به اقدام بر اساس آتش به اختیار در نیمهٔ دوم سال جاری فراخوانده بود.

من به عنوان یک شهروند ایرانی می‌خواهم بدانم سردار جعفری از چه جایگاه رسمی و قانونی و تعریف‌شده، این نوع احکام مربوط به "نظامات قانونی کشور" را صادر می‌کند و قرارگاه تحت امر وی، مشخصاً مشغول چه نوع فعالیتی است؟

آیا ستاد کل نیروهای مسلح حاضر است در این باره توضیحی در اختیار افکارعمومی قرار دهد؟

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر