کد خبر: 181839
A

۱۰۰ طلبه به مناطق سیل زده اعزام شدند

حجت‌الاسلام‌ مصطفی جهانشاهی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان: ، امروز بیش از 100 نفر از طلاب در مناطق سیل زده در قالب گروه های جهادی درحال خدمت رسانی هستند.

 ۱۰۰ طلبه به مناطق سیل زده اعزام شدند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام‌ مصطفی جهانشاهی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان، پیرامون اقدامات انجام گرفته در مناطق سیل زده توسط سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: در همان روزهای اول و با حضور حجت الاسلام والمسلمین قمی قرارگاهی به نام شهید سبیل اخلاقی در چابهار تشکیل شد و با هماهنگی این قرارگاه، امروز بیش از 100 نفر از طلاب در مناطق سیل زده در قالب گروه های جهادی درحال خدمت رسانی هستند.

وی در توضیح شرایط مناطق سیل زده گفت: متأسفانه یکی از مشکلات این مناطق محرومیت روستا هاست به نحوی که بیش از مناطق سیل زده دیگر نیاز به امداد رسانی دارد. با وقوع سیل زیرساخت های شهری نظیر  شبکه برق رسانی و آبرسانی  قطع شد، بسیاری از سرویس های بهداشتی منازل و برخی از منازل تخریب شدند، که الحمدلله با حضور نیروهای هلال احمر و دولت و نیرو های مسلح بخشی از این مشکلات حل شد.

مدیر کل سازمان تبلیغات سیستان و بلوچستان موکت، غذاهای کنسروی، مخزن های آب و آب آشامیدنی را از نیاز های فوری مردم آسیب دیده دانست و افزود: مردم از طریق دفتر های سازمان تبلیغات در شهر های مختلف می توانند کمک های خود را به مردم سیل زده برسانند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر