کد خبر: 182486
A

امام جمعه شیراز: برخی رسانه ها تبلیغ کفر، بی ایمانی و بی حیایی می کنند

دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارسباید از هم اکنون خود را برای برگزاری راهپیمایی باشکوه روز قدس برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین آماده کنیم.

امام جمعه شیراز:  برخی رسانه ها تبلیغ کفر، بی ایمانی و بی حیایی می کنند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت الاسلام لطف الله دژکام، در خطبه های نماز جمعه شیراز افزود: مردم در چارچوب عزت اسلام و ایران به این افراد رای دادند و اگر بعد از شیرینی حضور پرشور مردم در انتخابات، تلخی بخواهد برای کشور پیش بیاد، رای مردم از منتخبان سلب خواهد شد.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ نماینده ولی فقیه در استان فارس ادامه داد: راه حل این است که به جای اینکه به فکر خود و گروه و جناح خودشان باشند به فکر مردم باشند و قطعا اگر در ذهن نمایندگان، منافع ملی بر منافع شخصی مقدم شود جلو بسیاری از دعواها نیز گرفته می شود.

امام جمعه شیراز گفت: نمایندگان در مجلس باید به دنبال راهکار برای پیشرفت کشور، اشتغال و ازدواج جوانان، کاهش تورم و بهبود معیشت مردم باشند و اگر اینها به مساله اصلی نمایندگان تبدیل شود همه آنها با هر تفکر و جناحی برای حل این مسائل با هم همکاری خواهند کرد.

حجت الاسلام دژکام افزود: امیدواریم همه کسانی که به مجلس راه یافته اند این نکات را مد نظر قرار دهند و ما به آینده بسیار بهتری برای کشور و مردم امیدوار شویم.

در انتخابات ۱۱ اسفندجاری، از ۱۵ حوزه انتخابیه استان فارس، منتخبان مردم در ۱۳ حوزه مشخص شده و راهی مجلس شدند و در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان انتخاب ۲ نماینده دیگر و همچنین در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد نیز انتخاب تنها نماینده این حوزه به دور دوم کشیده شد.

در آستانه نوروز نیازمندان را دریابیم

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، با اشاره به در پیش بودن آغاز سال جدید گفت: از رسوم خوب نوروز این است که به فکر دیگران باشیم و مهمترین رسوم این ایام دید و بازید یعنی به فکر دیگران بودن است.

حجت الاسلام دژکام افزود: در جامعه ما قطعا عده‌ای نیازمند هستند و نباید چشم روی هم بگذاریم و آنها را فراموش کنیم.

وی ادامه داد: در شرایطی که برخی رسانه ها تبلیغ کفر، بی ایمانی و بی حیایی می کنند و به فکر انسان ها نیستند ما باید رسوم خودمان را نگه داریم و از محنت دیگران بی غم نباشیم تا به قول سعدی انسان باشیم.

او اظهار کرد: آنها اگر حیوان نبودند اینگونه در فلسطین زنان و کودکان را به خاک و خون نمی کشیدند و حتی جلو رسیدن نان به آنها را نمی گرفتند.

امام جمعه شیراز گفت: این نسل کشی آشکار به خاطر این است که به فکر انسانیت نیستند، ما باید به یک شکلی به برادران و خواهران فلسطینی این مطلب را برسانیم که ما از شما غافل نیستیم و به فکر شما هستیم و این مسیر را در ایران دنبال می کنیم و هر کمکی از ما بر آید انجام خواهیم داد.

حجت الاسلام دژکام افزود: باید از هم اکنون خود را برای برگزاری راهپیمایی باشکوه روز قدس برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین آماده کنیم.

وی اظهار کرد: از سوی دیگر باید همانگونه که در سطح بین الملل به فکر انسان ها هستیم در کشور خودمان هم باید به شکل بهتر و مطلوب تر به فکر مسائل و مشکلات آنها باشیم و برای حل این مشکلات گام برداریم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر