کد خبر: 18338
A

جهانگیری: افتتاح طرح ها ارتباطی با انتخابات ندارد

معاون اول رییس جمهوری گفت: طرح هایی که افتتاح می شوند ارتباطی به انتخابات ندارد و اقدامات جاری دولت است که نمی توانیم جلوی آن را بگیریم.

جهانگیری: افتتاح طرح ها ارتباطی با انتخابات ندارد

اسحاق جهانگیری روز شنبه در همایش ملی اقتصاد مقاومتی و توسعه روستایی که در مرکز همایش های وزارت کشور برگزار شد، افزود: گفته می شود بسیاری از اقدامات و افتتاح های طرح ها به دلیل انتخابات است. من نمی دانم آیا انتظار گوینده این حرف آن است که کشور به دلیل انتخابات تعطیل شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران به نقل از ایرنا،وی ادامه داد: اگر در نقطه ای از این کشور طرحی قبل از تکمیل افتتاح شده ، بگویند تا ما با آن برخورد کنیم. 

معاون اول رئیس جمهوری یادآور شد: طرحی افتتاح می شود که حتما تکمیل شده است و تولید آزمایشی داشته و به تولید انبوه رسیده است و چون طرح بزرگی است بنابراین انتظار دارند که رئیس جمهوری یا معاون اول یا یکی از وزرا آن را افتتاح کنند و بعد می گویند که اینها به خاطر انتخابات است.

وی به برخی اقدامات تبلیغاتی دولت گذشته اشاره و تاکید کرد: به خاطر انتخابات آن کارهایی بود که به طور نمونه شب قبل از انتخابات سهام عدالتی که واگذار شده نبود و سود نداده بود را تقسیم و شرکت ها را وادار می کردند از بانک ها وام بگیرید و سود پرداخت کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر