کد خبر: 183731
A

ارگان رسانه ای دولت: دولت روحانی می ماند دلار ۲۰۰ هزار تومان می شد، ولی تا پایان دولت رئیسی ۱۰۰ هزار تومان هم نمی شود!

ارگان رسانه ای رسمی دولت نوشت: همچنین در صورت تداوم روند رشد ۴ درصدی ماهانه نرخ ارز در دولت دوازدهم، قیمت دلار در اواسط سال ۱۴۰۳ از ۱۰۰ هزار تومان عبور می‌کرد و در پایان سال ۱۴۰۳ به ۱۳۰ هزار تومان و در پایان سال ۱۴۰۴ به ۲۰۰ هزار تومان می‌رسید. در حالی که با فرض تداوم روند رشد ۲.۸ درصدی ماهانه نرخ دلار در دولت سیزدهم، تا پایان این دولت هم قیمت دلار به ۱۰۰ هزار تومان نخواهد رسید.

ارگان رسانه ای دولت: دولت روحانی می ماند دلار ۲۰۰ هزار تومان می شد، ولی تا پایان دولت رئیسی ۱۰۰ هزار تومان هم نمی شود!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ ارگان رسانه ای رسمی دولت نوشت: متوسط افزایش ماهانه نرخ ارز در دولت سیزدهم تاکنون ۲.۸ درصد بوده در حالی که در دولت دوازدهم این رقم ۴ درصد بود.

در صورت تداوم روند رشد ۴ درصدی ماهانه نرخ ارز در دولت دوازدهم طی ۲ سال و نیم اخیر، قیمت دلار در پایان سال ۱۴۰۲ به ۸۰ هزار تومان می‌رسید در حالی که در دولت سیزدهم کمتر از ۶۰ هزار تومان ثبت شد.

ارگان رسانه ای دولت (ایرنا) نوشت: همچنین در صورت تداوم روند رشد ۴ درصدی ماهانه نرخ ارز در دولت دوازدهم، قیمت دلار در اواسط سال ۱۴۰۳ از ۱۰۰ هزار تومان عبور می‌کرد و در پایان سال ۱۴۰۳ به ۱۳۰ هزار تومان و در پایان سال ۱۴۰۴ به ۲۰۰ هزار تومان می‌رسید. در حالی که با فرض تداوم روند رشد ۲.۸ درصدی ماهانه نرخ دلار در دولت سیزدهم، تا پایان این دولت هم قیمت دلار به ۱۰۰ هزار تومان نخواهد رسید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر