کد خبر: 184591
A

فرماندار تکاب: کشف حجاب، حرام شرعی و سیاسی است

فرماندار تکاب با بیان اینکه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب به گونه ای باشد که در ذهن نسل جوان به عنوان صیانت از خود غالب گردد، گفت: ادارات، دستگاه های اجرایی و اعضای ستاد عفاف و حجاب تکاب با سرلوحه قراردادن فرمایشات مقام معظم رهبری، محوریت سبک زندگی ایرانی و اسلامی را در میان مردم ترویج و تبیین کنند.

فرماندار تکاب: کشف حجاب، حرام شرعی و سیاسی است

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ اسماعیل حیدری آزاد در جلسه ستاد عفاف و حجاب تکاب با تاکید بر اینکه کانون های آسیب زا و پرخطر در حوزه عفاف و حجاب رصد، پایش، شناسایی و رفع شود، افزود: مردم تکاب مردمی دیندار و ولایتمدار هستند که همواره شئونات اسلامی و اخلاقی را رعایت کرده اند و مردم عزیز و دیندار این شهرستان همواره نماد دینداری و رعایت حجاب و عفاف هستند.

وی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: ادارات و دستگاه های اجرایی تکاب دستورالعمل های ستاد عفاف و حجاب را اجرا کنند و این ستاد شهرستان در موضوع عفاف و حجاب از تشکل های مردمی استفاده خواهد کرد.

فرماندار تکاب بیان کرد: اقرار می کنم مردمان عزیز و نجیب و غیرتمند تکاب دلی پاک و معصومیتی از تبار فرشتگان و باوری ساده تر و صاف تر از آب های شفاف جوشنده ی چشمه های بهشتی دارند و خود الگوی دینداری و عفاف و حجاب هستند.

وی در پایان یادآور شد: کشف حجاب، حرام شرعی و سیاسی است و بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب چنانچه مردم و بانوان نقشه دشمنان را به درستی بدانند قطعا استوارتر از گذشته در مقوله عفاف و حجاب خواهند ایستاد.

منبع: پرسون

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر