کد خبر: 184799
A

فرهنگی، نماینده مجلس: بیشترین عامل افزایش نرخ ارز، رژیم صهیونیستی بود

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در مورد ضرورت تغییر تیم اقتصادی دولت گفت: اگر من بودم خیلی وقت پیش تغییر می‌دادم و بیشتر هم وزارت اقتصاد را نیازمند تغییر می‌دانم.

فرهنگی، نماینده مجلس: بیشترین عامل افزایش نرخ ارز، رژیم صهیونیستی بود

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ محمدحسین فرهنگی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی درخصوص نابسامانی‌های بازار ارز و طلا طی روزهای اخیر در بازار کشور و عوامل دخیل در آن گفت: نابسامانی‌های اخیر در بازار عوامل مختلفی داشت، همین حادثه حمله رژیم صهیونسیتی به کنسولگری کشورمان در سوریه هم بی‌تأثیر نبود ولی مهم‌تر از آن‌ها بحث مدیریت است.

وی ادامه داد: سال‌هاست گفته می‌شود پیمان‌های ارزی با کشورهای دیگر داشته باشیم و محوریت دلار و یورو به حداقل برسد تا اثر کمتری بر اقتصاد داشته باشد اما بخش اقتصادی ما و به طور خاص وزارت اقتصاد موفق عمل نکردند.

نماینده مردم تبریز در پاسخ به این سوال که چه عامل یا عواملی در شرایط کنونی نقش و قصور بیشتری داشتند؟ ابراز داشت: موضوعات مختلف دخیل بودند اما بیشترین عامل، نگرانی‌ای بود که جنایات رژیم صهیونسیتی به وجود آورد و تلاشی که این رژیم برای افزایش سطح تنش و گسترش درگیری‌ها داشت، اثرات روانی بر بازارهای مختلف ایجاد کرد.

فرهنگی در پاسخ به این سوال که آیا تغییر در تیم اقتصادی دولت را لازم می‌دانید؟، ابراز داشت: اگر من بودم خیلی وقت پیش تغییر می‌دادم و بیشتر هم وزارت اقتصاد را نیازمند تغییر می‌دانم.

منبع: ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر