کد خبر: 19093
A
با حضور رئیس جمهور انجام شد

بهره برداری از 400 پروژه با اعتبار یک هزار و 547 میلیارد تومان/ تحول بزرگ اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در استان فارس

با حضور حسن روحانی، رئیس جمهور ، پروژه های زیربنایی ، اقتصادی ورزشی استان فارس افتتاح شد.

بهره برداری از 400 پروژه با اعتبار یک هزار و 547 میلیارد تومان/ تحول بزرگ اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در استان فارس
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران،  بیش از 400 پروژه با اعتبار یک هزار و 547 میلیارد تومان با حضور دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری پنج شنبه در استان افتتاح شد.
 یک پروژه با حضور رئیس محترم جمهوری افتتاح شد وسایر پروژه ها از محل همان پروژه به صورت ویدیو کنفرانس افتتاح شد که  وزرا در محل افتتاح پروژه های مربوط به خود، حضور داشتند و پس از توضیح وزرا، توسط رئیس جمهوری افتتاح شد.
 بیمارستان خیریه 600 تخت خوابی بوعلی سینا در شهر صدرا به عنوان یکی از مهم ترین مجموعه های درمانی و آموزشی کشور با حضور  دکتر روحانی  افتتاح  شد که اعتبار هزینه شده برای این بیمارستان که به لحاظ ساخت بیمارستانی و تجهیزات، در کشور کم نظیر است،  484 میلیارد تومان است.
بیمارستان خیریه 600 تخت خوابی بوعلی سینا شامل یک مجموعه دانشگاهی است که ساخت این دانشگاه آغاز شده است و همچنین یک بیمارستان سرطانی نیز در این مجموعه آغاز شده به در مرحله تکمیل اسکلت قرار دارد.
بیمارستان خیریه 600 تخت خوابی بوعلی سینا در زمینی معادل 100 هکتار اجرا می شود که به عنوان مهم ترین پروژه دانشگاهی و درمانی در کشور خواهد بود.
 دکتر روحانی قبل ازافتتاح از بیمارستان پیوند اعضاء ابوعلی سینا بازدید کرد.
ورزشگاه پارس(میانرود)، ایستگاه مترو زند،جاده جدید خرامه به سروستان، افتتاح آبیاری نوین در سطح سه هزار و 300 هکتار از اراضی کشاورزی استان، سد مخزنی چشمه عاشق نی ریز،25 باب فضای آموزشی، مرکز سنجش مهارت شیراز ازجمله پروژه های است که با حضور دکتر روحانی درفارس افتتاح شد.

همزمان با سفر رئیس جمهوری به استان، چندین پروژه کلنگ زنی  شد که  پروژه شهر سلامت،عملیات اجرای طرح توسعه فولاد پاسارگاد،گازرسانی به سه شهر و 260 روستای استان، 31 کیلومتر از بزرگراه شیراز – اهواز  حد فاصل پل فهلیان تا کوپن و 36 پروژه بهداشتی و درمانی با 51 میلیارد تومان اعتبار،از جمله این پروژه ها است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر