کد خبر: 19896
A

معدن‌کاران به عمق ۱۴۰۰متری معدن یورت رسیدند/ تلاش برای جلوگیری از ریزش سقف

مدیرکل بحران گلستان از رسیدن معدن‌کاران به عمق ۱۴۰۰متری معدن یورت خبر داد و افزود: تلاش برای جلوگیری از ریزش سقف ادامه دارد.

معدن‌کاران به عمق ۱۴۰۰متری معدن یورت رسیدند/ تلاش برای جلوگیری از ریزش سقف

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، صادقعلی مقدم درباره آخرین وضعیت معدن آزادشهر گفت: معدن‌کاران به قسمت ریزشی تونل در عمق ۱۴۰۰متری و محل انفجار روز گذشته رسیده اند. مشکل ریزش آرک بالاست که به دلیل انفجار سست شده. به همین دلیل معدن‌کاران برای امن کردن تونل و منطقه تلاش می کنند تا امدادگران به کارگاه شماره دو برسند.

او افزود: یکی از معضلات اصلی ما وضعیت گاز است. هرچند با هوادهی، غلظت متان و منوکسید کربن پایین آماده، اما همچنان خطرناک هست.

مدیر کل بحران گلستان گفت: معدنکار از سمنان، کرمان، مازندران، طبس و خراسان شمالی به کمک آمده اند. چون شرایط تونل و غلظت گاز بالاست، نیروهای محدودی می‌توانند همزمان کار کنند و به همین دلیل باید چند شیفت اماده وجود داشه باشد.

مقدم افزود: تاکنون مالک معدن که بخش خصوصی است،‌ امارهای مختلفی درباره کارگران محبوس ارائه داده است،‌ اخرین آمار، ۳۵ معدنکار است که با توجه به شناسایی و خروج ۲۲ پیکر، در تلاش برای رسیدن به ۱۳ نفر دیگر هستیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر