کد خبر: 19934
A
معاون ستاد انتخاباتی حسن روحانی در مازندران:

ستاد روحانی برای انتخابات شورای شهرهای مازندران لیست نمی‌دهد

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران،معاون ستاد انتخاباتی حسن روحانی در مازندران گفت: ستاد روحانی برای انتخابات شورای شهرهای مازندران لیست نمی‌دهد.

 احمد فاطمی در نشست خبری در بابل با اشاره به این‌که قشر بانوان برای ستاد روحانی دارای اهمیت است، افزود: از این رو ستادهای بانوان تشکیل شده و ستاد جوانان نیز که می‌تواند موتور محرکه باشد نیز راه‌اندازی شده است.

وی با بیان این‌که برخی در انتخابات به دنبال رفتارهای پوپولیستی هستند، عنوان کرد: دوران بازگشت به این رفتارها گذشته است زیرا تصمیمی که در خرداد ۹۲ گرفته شد، تصمیمی خردمندانه و بر اساس عقلانیت بود.

فاطمی با اشاره به این‌که در سال‌های گذشته قیمت اقلام به شدت افزایش داشت و بی‌ثباتی و عدم امنیت اقتصادی در جامعه صورت می‌گرفت، تصریح کرد: دولت روحانی با این شرایط کشور را تحویل گرفت و به دلایلی مانند این بود که نتوانست به وعده‌های خود عمل کند.

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در بابل با بیان این‌که نباید بگذاریم انتخابات با شعارهای توخالی هدایت شود، افزود: مردم را به روشنگری دعوت می‌کنیم، امروز دو جریان در کشور حاکم است اما جریان روحانی معتقد است که می‌توانیم در مسیری قرار بگیریم که آزادی‌های مشروع مردم را تضمین کنیم.

فاطمی یادآور شد: دولت روحانی در 4 سال گذشته تنها خرابی‌های دوره گذشته را جبران کرد تا بتواند ریل گذاری برای آینده داشته باشد.

وی با اشاره به این‌که مردم از فعالیت‌ها در حوزه سلامت و بهداشت و عملکرد دولت در این زمینه به نیکی یاد می‌کنند، بیان کرد: نمی‌توانستیم نفت بفروشیم و کشور را اداره کنیم؛ این کاسبان تحریم چه هزینه‌هایی بر دولت متحمل کردند، اما در دولت روحانی این مسیر با عقلانیت و بدون تندروی، منافع ملی را تامین کرد.

معاون ستاد انتخاباتی روحانی در مازندران با بیان این‌که در سایه دولت روحانی ایران هراسی و اسلام هراسی رخت بر بست، گفت: آنهایی که با ونزوئلا عهد دوستی داشتند، امروز باید وضعیت ونزوئلا را مشاهده کنند که با تحریم ۸۰۰ درصدی روبرو است.

وی با اشاره به این‌که ستاد روحانی ستاد اصلاح طلبان نیست بلکه ستاد تمام مردم است ، گفت: با شعار "آمده‌ایم دوباره برای ایران " برای انتخابات ریاست جمهوری تلاش خواهیم کرد.-ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر