کد خبر: 20507
A

پزشکیان: صدا و سیما در دولت قبل از مدارای مردم با مشکلات حرف می زد و امروز از مشکلات جامعه مردم را ناامید می کند

نائب‌ رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات کشور در چارچوب قانون، اعتدال و عقلانیت حل می شود و با دعوا و کارشکنی نمی توان مشکلی را حل کرد.

پزشکیان: صدا و سیما در دولت قبل از مدارای مردم با مشکلات حرف می زد و امروز از مشکلات جامعه مردم را ناامید می کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، مسعود پزشکیان چهارشنبه شب در جمع نمازگزاران مسجد حضرت ولی عصر (عج) در قم اظهار کرد: همه باید برای حضور گسترده مردم در انتخابات شرکت کنند و صدا و سیما باید در جهت تشویق مردم در حضوری گسترده تلاش کند.

وی گفت: نباید اجازه داد فضای اعتدال از میان برود و فضای غیر اعتدال ایجاد شود تا فقط عده‌ای بتوانند حرف بزنند و تک صدایی ایجاد شود.

پزشکیان بیان کرد: دولت تلاش های زیادی کرد، اما عده‌ای در مقام تخریب همه عملکرد دولت را زیر سئوال می برند و نادیده می گیرند و جامعه را ناامید می کنند.

وی تصریح کرد: دولت هیچ وقت موافق ورود قاچاق نیست و از مجاری قانونی باید جلوی قاچاق گرفته شود تا بتوانیم مشکلات کشور را به درستی حل کنیم.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: همه باید با همدلی گره‌ها را باز کنیم، معتقدم باید با راه قانونی در چارچوب قانون و عقلانیت به مشکل گشایی بپردازیم.

وی تاکید کرد: ما نباید در عرصه انتخابات و تبلیغات از مجرای اعتدال و قانون خارج شویم، بلکه باید حرف خود را به دور از هیاهوی سیاسی بزنیم. ما خواستار قانون مداری هستیم بدون قانون مداری نمی توان کاری کرد.

پزشکیان گفت: حل مشکلات کشور برنامه ریزی و تخصص می خواهد اگر عده ای بدون تخصص وارد شوند نمی توانند گره ای بگشایند.

وی بیان کرد: بسیاری از سیاست های غلط در دولت گذشته این مشکلات را برای کشور به وجود آورد، در آن زمان صدا و سیما از مدارای مردم با مشکلات حرف می زد و امروز همان رسانه ملی با سخن گفتن از مشکلات جامعه مردم را ناامید می کند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:‌افرادی که قانون شکنی کرده و با تخریب وارد شده اند و بنرها را پایین می کشند و جلسات تبلیغاتی را بر هم می زنند، ولایتمدار و تابع قانون نیستند.- ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر