کد خبر: 20865
A
زهره آشتیانی:

علیرغم انکه امکان ادامه رقابت برایم مهیاست از ادامه حضور در انتخابات انصراف داده و کلیه مطالبات خود را به بعد از انتخابات موکول می کنم

اینجانب ۲ مطالبه اساسی دارماول انکه چه مکانیزمی در تعیین کاندیداها استفاده شده که باید برای همه بدنه جریان اصلاحات تشریح شوددوم چرا شورای عالی سیاست گذاری اصلاحات خود را ملزم به پاسخگویی نمی دانداگر امروز از دل جریان یک پارچه اصلاحات چندین لیست بیرون آمده ناشی از عدم پاسخگویی به مطالبات بدنه اصلاحات است .

علیرغم انکه امکان ادامه رقابت برایم مهیاست از ادامه حضور در انتخابات انصراف داده و کلیه مطالبات خود را به بعد از انتخابات موکول می کنم

دیده بان ایران: بر همه ما واضح است که جریان اصلاحات روزهای سختی را در دو دهه گذشته سپری کرده و در آینده نیز سختی های بسیاری باید تحمل کند. از این رو صبر و تقوا لازمه ادامه این مسیر بوده و همگان بالاخص اینجانب بدان محتاجیم.

در انتخابات شورای شهر پنجم متاسفاته اعتماد بدنه جریان به تصمیمات بزرگان دچار خدشه شد آنهم به واسطه اقداماتی که از سوی جریانی تمامیت خواه در تهیه لیست صورت گرفت. این اعتماد حاصل سالها تلاش بزرگانی چون شما و حجت الاسلام کروبی و میرحسین موسوی است اما دیدیم که چگونه با ایجاد ساختارهای غیر شفاف و عدم پاسخگویی به افکار عمومی چوب حراج به سرمایه جریان اصلاحات زدند. 

اقای خاتمی عزیز 

اینجانب معتقدم که باید برای پرهیز ار تشتت آرا از ماهها قبل تدبیری بهتری می اندیشیدیم تا اینک در آستانه انتخابات نگرانی از شکست بر همه جریان مستولی نگردد و امید بر این است که بلافاصله بعد از انتخابات برای اینده جریان اصلاحات تدبیری بیاندیشیم . 

اینجانب برای تداوم جریان اصلاحات و در حمایت از کل جریان و برای شکل گیری انسجام درونی در برابر جریان رقیب، علیرغم انکه امکان ادامه رقابت برایم مهیاست از ادامه حضور در انتخابات انصراف داده و کلیه مطالبات خود را به بعد از انتخابات موکول می کنم.

اینجانب ۲ مطالبه اساسی دارم

اول انکه چه مکانیزمی در تعیین کاندیداها استفاده شده که باید برای همه بدنه جریان اصلاحات تشریح شود

دوم چرا شورای عالی سیاست گذاری اصلاحات خود را ملزم به پاسخگویی نمی داند

اگر امروز از دل جریان یک پارچه اصلاحات چندین لیست بیرون آمده ناشی از عدم پاسخگویی به مطالبات بدنه اصلاحات بالاخص جوانان است . 

جناب اقای خاتمی 

پیام امروزتان را نه تنها من بلکه کل بدنه جوان اصلاحات شنید و از امروز تمام توانمان را برای حمایت از دکتر روحانی به کار خواهیم گرفت . 

اینجانب طبق رعایت فرایند تشکیلاتی انصراف خود را تقدیم دبیر کل محترم حزب اراده ملت ایران کرده ام . 

ضمن ارزوی توفیق برای تمامی کاندیداهای جریان اصلاحات تلاش خود را معطوف به حمایت و موفقیت کاندیدای اصلی جریان حزب اراده ملت اقای احمد حکیمی پور خواهم داشت . 

و من الله توفیق

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر