کد خبر: 21072
A

لیلاز: روحانی در دور اول با 22 میلیون رای پیروز می شود/ مردم ایران پیروزی اصلاحات را شنبه جشن می گیرند

لیلاز گفت: بر اساس آخرین نظرسنجی ها و گزارش های واصله از سراسر کشور به ستاد آقای روحانی و حزب کارگزاران، پیش بینی ها حاکی از رای حداقل 22 میلیون نفری مردم ایران به حسن روحانی حکایت دارد.

لیلاز: روحانی در دور اول با 22 میلیون رای پیروز می شود/ مردم ایران پیروزی اصلاحات را شنبه جشن می گیرند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ قائم مقام حزب کارگزاران در گفت و گو با اقتصادنامه افزود: گزارش های رسیده از سطح شهرستان ها و روستاهای کشور حاکی از رای حداکثری مردم ایران به حسن روحانی است و با اطمینان می توانیم بگوییم که او پیروز قاطع دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران است.

او گفت: خوشبختانه تمامی تمهیدات انجام شده تا دولت بنا به گفته مقام رهبری از آرای مردم صیانت کند و در این خصوص جای هیچ گونه نگرانی نیست.

لیلاز افزود: جشن پیروزی آقای روحانی با رای بالا نسبت به رقیب ایشان، روز شنبه در سراسر کشور برگزار خواهد شد و مردم دوباره به تدبیر و امید تبریک می کویند.

او با اشاره به مانور برخی افراد موتورسوار غیر مسوول در سطح شهر تهران افزود: همیشه در هنگام انتخابات شاهد حضور این افراد که خودسرانه یا با هماهنگی برخی از جریانات هدایت می شوند هستیم و مردم بهتر است از هرگونه مصاحبت با این افراد خودداری کنند.

لیلاز تصریح کرد: همان هایی که تا دیروز به صورت دستفروشان سیلی می زدند امروز در ستاد رقیب حاضر شده اند و با انجام عملیات های موتوری در سطح خیابان اقدام به تحریک مردم کرده و پوسترهای رقیب را وسط خیابان ها پخش می کنند.

او گفت: این افراد را فقط امشب در سطح خیابان ها خواهید دید و روز شنبه دیگر اثری از آنان نخواهد بود چرا که سیل خروشان مردم حامی روحانی و اصلاحات آنان را در خود حل خواهد کرد.


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر