کد خبر: 21643
A

دو بیانیه در مجلس؛ از محکوم کردن حکم صادره برای شیخ عیسی تا تقدیر از عملکرد انتخاباتی صدا و سیما

نمایندگان مجلس در جلسه علنی چهارشنبه 3 خرداد، با صدور دو بیانیه جداگانه از عملکرد صدا و سیما در زمان انتخابات قدردانی و همچنین حکم صادره برای آیت‌الله شیخ عیسی قاسم را محکوم کردند.

دو بیانیه در مجلس؛ از محکوم کردن حکم صادره برای شیخ عیسی تا تقدیر از عملکرد انتخاباتی صدا و سیما

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، 167 نماینده مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای از عملکرد رسانه ملی در انتخابات قدردانی کردند.

در این بیانیه آمده است: بیست و نهم اردیبهشت ماه، ملت ایران بار دیگر حماسه‌ای شگرف آفرید و خشم جهانیان را مبهوت عظمت، اتحاد و اقتدار خود کرد. حماسه‌ای که نشان‌ از استواری بنیان‌های مستحکم مردم‌سالاری دینی و پیوند عمیق و جدایی ناپذیر مردم و  مسئولان در کشور پهناور ایران دارد.

حضور و مشارکت جدی مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، چنان پرشور و قاطعانه بود که تریبون‌های دروغ و سناریوهای فریب علیرغم تلاش و برنامه‌ریزی گسترده نتوانستند در مقابل آن تاب بیاورند و عظمت آن را انکار نمایند.

بی‌شک رسانه ملی در خلق این پیروزی ماندگار، نقش و جایگاهی بی‌بدیل دارد که در سه مقطع پیش از انتخابات، حین برگزاری و پس از آن با تهیه و تولید ویژه‌برنامه‌های متنوع به‌ویژه مناظره‌های زنده نامزدهای ریاست جمهوری توانست با اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی، بر عظمت و شور ‌این رویداد عظیم بیفزاید.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز همانگونه که مقام معظم رهبری در پیام خود فرمودند:

«(این) انتخابات پرشور، مرهون تلاش شبانه روزی و هنرمندانه رسانه ملی است»، بر خود فرض می دانیم از زحمات بی شائبه و ارزشمند مدیران و کارکنان رسانه ملی، شبکه های داخلی، بین‌المللی و مراکز استانهای صدا و سیما قدردانی نموده و توفیقات الهی را برای ایشان مسئلت نماییم.»

همچنین نمایندگان در بیانیه ای دیگر حکم صادره برای آیت الله شیخ عیسی قاسم را محکوم کردند.

در این بیانیه حکم صادره علیه آیت الله شیخ عیسی قاسم ظالمانه، نابخردانه و فرقه گرایانه توصیف شده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر