کد خبر: 22130
A

نماینده اصولگرای مجلس: آقای رئیسی صبرکند تا گزارش شورای نگهبان منتشر شود

فلاحت پیشه: هر نامزدی چه برنده انتخابات باشد چه بازنده، می‌تواند اظهارنظر و احساس حقانیت کند اما نظر شورای نگهبان و قانون اساسی است که باید مورد قبول همگان باشد.

نماینده اصولگرای مجلس: آقای رئیسی صبرکند تا گزارش شورای نگهبان منتشر شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، روزنامه وقایع اتفاقیه به نقل از فلاحت‌پیشه، کارشناس مسائل سیاسی و نماینده مجلس نوشت: انتظاراز آقای رئیسی این است که منتظر بماند تا شورای نگهبان گزارش خود را اعلام کند.

 

وی گفت که  هر نامزدی چه برنده انتخابات باشد چه بازنده، می‌تواند اظهارنظر و احساس حقانیت کند اما  نظر شورای نگهبان و قانون اساسی است که باید مورد قبول همگان باشد.

عضو  کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به سابقه  رئیسی همچنین تأکید کرد: پیشنهاد من به ایشان که خود دوره‌ای مجری قانون هم بوده‌اند، این است با توجه به اینکه هیچ‌کس در نظام راضی نیست اتفاقات سال 88 در کشور تکرار شود و حتما هم تکرار نمی‌شود، باید منتظر ماند تا شورای نگهبان نظر قطعی‌اش را اعلام کند. به‌این‌ترتیب به نظر من نباید درمورد صحت و عدم صحت انتخابات، نظری اعلام شود.

او خاطرنشان کرد: به اعتقاد من، نظر شورای نگهبان پایانی بر طرح بگومگوهایی است که شکل گرفته است.

فلاحت‌پیشه در پاسخ به این سؤال که آیا طراح این اتهام در صورت ردشدن ایده مهندسی‌شدن انتخابات پس از اعلام گزارش شورای نگهبان، نباید در مراجع قضایی مورد پیگیری قرار گیرد، گفت: من در جایگاهی نیستم که درمورد برخورد با افراد صحبت کنم؛ موضع‌گیری من تحلیلی است چون همه درنهایت از نظر شورای نگهبان تمکین می‌کنند. شبکه‌های اجتماعی و فضای رسمی رسانه‌ها روز گذشته بروز نوعی فضای دوگانه در برخورد با مسئله مهندسی و تقلب در انتخابات را متذکر شدند. دراین‌باره نیز روز گذشته، مصطفی تاجزاده، رئیس ستاد انتخابات کشور در دولت اصلاحات در توئیتی از محصولی، وزیر کشور دولت احمدی‌نژاد، دعوت به مناظره کرد. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر