کد خبر: 22271
A
زهرا نژاد بهرام:

موضوع انتخاب شهردار هنوز مطرح نیست/نماینده تمام مردم تهرانیم

عضو منتخب شورای شهر تهران ادامه داد: بدون شک در آینده جلسات مشترکی میان اعضای منتخب و اعضای اصلاح طلب فعلی شورای شهر برگزار خواهد شد و از تجربیات دوستان بهره خواهیم برد.

موضوع انتخاب شهردار هنوز مطرح نیست/نماینده تمام مردم تهرانیم

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ زهرا نژاد بهرام ، منتخب شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا از توانمندی ها و شناخت اعضای اصلاح طلب شورای چهارم استفاده خواهید کرد اظهار داشت: بدون شک همین گونه است. تشتت آرا موجود در حد گفتمان است و هر کس بر اساس نظر خود سخن می گوید اما این به معنای اختلاف نیست. اتفاقا نشان می دهد که جریان اصلاحات گفتمانی پایدار و متکی به منتقدان درونی است.

 

عضو منتخب شورای شهر تهران  ادامه داد: بدون شک در آینده جلسات مشترکی میان اعضای منتخب و اعضای اصلاح طلب فعلی شورای شهر برگزار خواهد شد و از تجربیات دوستان بهره خواهیم برد.

وی با اشاره به ترکیب منتخبین شورای پنجم تاکید کرد: شورای شهر پنجم تقسیم بندی قابل قبولی از نظر تخصص گرایی دارد. ما در شورا در کنار مهندسان و شهرسازان، روانشناس، آسیب شناس اجتماعی و سیاسی و سایر تخصص های لازم در شهر را در کنار هم داریم. این شورا نماینده همه مردم تهران است و بدون شک برای زندگی بهتر همه مردم برنامه ارائه خواهد کرد.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر