کد خبر: 24087
A

ذوالنوری: پیروزی قابل توجهی برای جمنا در انتخابات آینده قابل تصور است

عضو فراکسیون ولایی مجلس از برنامه ریزی جمنا برای انتخابات آتی خبرداد.

ذوالنوری: پیروزی قابل توجهی برای جمنا در انتخابات آینده قابل تصور است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ مجتبی ذوالنوری  در خصوص وضعیت شرایط سیاسی کشور بعد از انتخابات و نوع حضور جمنا در عرصه انتخابات، اظهار داشت: جبهه نیروهای مردم انقلاب را بدون ضعف و نقد نمی دانم و نقد را برای بهبود و تکامل هر تشکیلات، مجموعه و جریانی لازمی می  دانم.

نماینده مردم قم در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: بنده با اصل اینکه نقص ها و ضعف هایی در کار جمنا هست، مخالفتی ندارم اما عملکرد این جریان سیاسی در انتخابات را موفقیت آمیز ارزیابی می کنم و اگر عدالت در انتخابات رعایت می شد و تخلفات متعددی و قطوری به شورای نگهبان تحویل داده نمی شد نتیجه انتخاب چیز دیگری می شد.

وی گفت: بنابراین اگر نتیجه انتخابات ریاست جمهوری با دوره قبل را با همه شرایطی که وجود دارد مقایسه کنیم، پیروزی قابل توجهی برای جبهه مردمی نیروی های انقلاب قابل تصور است.

این نماینده مجلس عنوان کرد: با رفع ضعف‌ها و نقص هایی که در جمنا بوده و تلاش بیشتر در فرصت تا انتخابات بعدی جمنا می تواند پیروزی های قابل توجهی کسب کند.

ذوالنوری در خصوص پوست اندازی جمنا گفت: هر باید با فرایند سازمان و تشکیلاتی رویش، پوست اندازی و شاخه نو را داشته باشد و اگر این رویه هر روز اتفاق نیافتد سازمان ها، ادارات دولتی، احزاب، تشکل ها و جریان های سیاسی ضرر خواهند کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پوست اندازی جمنا با توجه به اینکه تازه تاسیس است سخت نخواهد بود از سوی دیگر اشکالات ریشه دار و رسوب کرده ندارد بنابراین اصلاحات در این جبهه روان، آسان و با هزینه کم یا بی هزینه خواهد بود. - خانه ملت

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر