کد خبر: 24835
A

جعفرزاده ایمن آبادی: ژست ضدتروریستی ترامپ نمایشی است

نماینده مجلس دهم گفت: ترامپ تمایلی به حل بحران سوریه ندارد و دیدارش با پوتین نمایشی برای جهان بود تا چهره آمریکا در افکار خوب جلوه داده شود.

جعفرزاده ایمن آبادی: ژست ضدتروریستی ترامپ نمایشی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی با اشاره به دیدار ترامپ و پوتین در حاشیه نشست کشورهای گروه 20، اظهار داشت: رفتارهای ترامپ نشان داده است که تحت هیچ شرایطی تمایلی به از بین رفتن داعش و گروه های تروریستی نیست اما در گروه های ضد تروریستی حاضر می شود تا چهره آمریکا در دنیا ضد تروریست معرفی شود.

نماینده مردم رشت در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: آمریکا در عین اینکه با کمک های مالی از داعش و گروه های تکفیری  حمایت می کند در برخی مواقع شاهد هستیم بخشی از گروه های تروریستی را مهار می کند تا آنها را کاملا در اختیار داشته باشد.

وی گفت: آمریکا برای ایجاد آشوب در منطقه خاورمیانه و ایجاد درگیری بین کشورها به داعش و گروه های تکفیری نیاز دارد بنابراین حضور ترامپ در نشست گروه 20 و امضای بیانیه ضد تروریستی تنها نمایش است.

 این نماینده مجلس با تاکید براینکه رفتار آمریکا دورغین است، اظهار داشت: ترامپ تمایلی به از بین رفتن تکفیری ها، جنگ و داعش ندارد چرا که این موارد به نفع اقتصاد آمریکا است زیرا به واسطه تنش در خاورمیانه آنها می توانند به کشورهای منطقه سلاح بفروشند.

جعفرزاده تاکید کرد: با این حال ترامپ با تاثیرگذاری روسیه و پوتین نیز مسئله دارد و می خواهد او به عنوان از بین برنده داعش نشان داده شود و در عین حال اقدام جدی برای از بین رفتن این گروه تروریستی انجام نمی دهد چرا که با حذف تکفیری ها قدرت ایران چند برابر خواهد شد.

عضو هیات رئیسه فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آمریکا با ایجاد منطقه پرواز ممنوع در سوریه  به دنبال ایجاد منطقه امن برای داعش است و شاهد هستیم ترامپ در سخنرانی ها به جای حمله به داعش به ایران حمله می کند بنابراین دیدار ترامپ با پوتین برای آتش بس سوریه و امضای بیانیه ضد تروریست بازی با افکار عمومی است.

خانه ملت

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر