کد خبر: 25132
A

کمیسیون امنیت ملی مجلس مشکلات کم آبی چهارمحال و بختیاری را بررسی می کند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای این کمیسیون، مساله کم آبی و خشکسالی استان چهارمحال و بختیاری را بررسی می کنند.

کمیسیون امنیت ملی مجلس مشکلات کم آبی چهارمحال و بختیاری را بررسی می کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ اردشیر نوریان روز پنجشنبه روز پنجشنبه در حاشیه سفر رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به چهارمحال و بختیاری در گفت وگو با ایرنا افزود: مساله بحران آب این استان در سفر اعضای کمیسیون به صورت میدانی ارزیابی می شود و اعضا در سفر یکروزه به شهرستان های شهرکرد، سامان و بن از نزدیک با این مشکلات آشنا می شوند.
وی معضل کمبود آب را یکی از دغدغه های مردم استان عنوان کرد و گفت: در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، کمیته امنیت آب تشکیل شده است تا به صورت تخصصی و علمی به مساله بحران آب رسیدگی کنند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: در این سفر یکی از معاونان وزیر نیرو، پنج تن از اعضای کمیسیون شامل رئیس، نایب رئیس، روسای کمیته های تخصصی، مسئولانی از معاونت حقوقی رئیس جمهوری و سازمان حفاظت محیط زیست، اعضای این کمیسیون را همراهی می کنند.
نوریان افزود: بررسی کاهش سطح آبهای زیر زمینی، خشک شدن قنوات و چاه ها، بررسی میدانی مزارع و دشت های این حوزه می تواند در تصمیم گیری های کلان اثرگذار باشد.
به گزارش ایرنا، اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و مسئولان کشوری که به دعوت نماینده شهرکرد، بن و سامان به چهارمحال و بختیاری سفر کرده اند، پس از ادای احترام به مقام شهدا، در نشست شورای تامین استان در دفتر امام جمعه شهرکرد شرکت کردند.- ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر