کد خبر: 25657
A

عضو جبهه پایداری: افراطی‌گری در جریان اصولگرایی از طرف جبهه پایداری نیست

عضو جبهه پایداری گفت: ما بیشترین ضربه را از درون خود اصولگرایی خوردیم، یعنی افراد با مواضعی که می‌گیرند و با افراط گرایی برخی دوستان این ضربه‌ها به جریان اصولگرایی وارد شده است.

عضو جبهه پایداری: افراطی‌گری در جریان اصولگرایی از طرف جبهه پایداری نیست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ محمدجواد ابطحی، در مورد سکوت جبهه پایداری بعد از انتخابات گفت: جبهه پایداری سکوت نکرده است، ما حدیثی داریم که می فرماید "سکوت در برابر باطل گاهی وقتها اثر دارد"ما برخی از رویکردها را که در انتخابات دیدیم رویکرد ارزشی نمی دانیم و برخی از اصولگراها نیز در دامن آنها افتادند.

وی ادامه داد: هدف از تشکیل جبهه پایداری ایجاد گفتمان است و با توجه به انتخاباتی که انجام شد به نظر می رسد باید رویکرد و تلاش جدیدی در عرصه گفتمان سازی انقلاب اسلامی داشته باشد.

وی اظهار کرد: گفتمان جدیدی قرار نیست از سوی جبهه پایداری شکل بگیرد و در راستای گفتمان قبلی است و بر محورهای قبلی استوار است، آنچه که ما ضربه خوردیم از طرف مقابل نبود، ما بیشترین ضربه را از درون خود اصولگرایی خوردیم، در واقع اصولگرایی از درون خودش ضربه می بیند یعنی افراد با مواضعی که می گیرند و با افراط گرایی برخی دوستان این ضربه ها به جریان اصولگرایی وارد شده است.

ابطحی در پاسخ به این سوال که برخی معتقدند این افراط گرایی ها در جریان اصولگرایی از طرف جبهه پایداری بوده است گفت: چنین چیزی را قبول ندارم، بنا بر گفته رهبری اگر قرار بود افراطی‌گری را از زاویه این افراد تعبیر کنیم خود امام و رهبری نیز افراطی هستند.

وی ادامه داد: من معتقدم اینکه یک قسمتی از بدنه جوان کشور را نتوانیم جذب کنیم به خاطر نوع بعضی از بیانات و موضع گیری های برخی آقایان اصولگرا بود.

وی در مورد اینکه وحدت جبهه پایداری با جمنا در انتخابات وحدت استراتژیک بود یا مقطعی، گفت: جمنا با ما وحدت کرد، بحث جبهه پایداری وحدت با جمنا نبود و دنبال این موضوع نبودند، آنها متوجه شدند که کاندیدای که می توانند مطرح کنند آقای رئیسی است، در حال حاضر نیز در ٩٠درصد موارد همفکر و هم نظر هستیم.

این نماینده اصولگرای مجلس در مورد استراتژی پایداری در آینده خاطرنشان کرد: پایداری به دنبال نهادسازی در حوزه خانواده، تعلیم و تربیت، ثروت و قدرت و دین است و همه اینها یعنی اینکه سیاست ما عین دیانت ماست.نامه نیوز

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر