کد خبر: 26599
A
عضو فراکسیون امید در گفت و گو با دیده بان ایران:

کارنامه رحمانی فضلی در برگزاری انتخابات و برقراری امنیت درخشان است/ رحمانی فضلی یک شخصیت معتدل و فراجناحی محسوب می شود و مقبولیت بسیار خوبی در میان همه طیف ها از جمله اصلاح طلبان و اصول گرایان دارد

علیم یار محمدی به رویکرد سیاسی وزیر کشور اشاره کرد و گفت: به اعتقاد من رحمانی فضلی یک شخصیت معتدل و فراجناحی محسوب می شود و مقبولیت بسیار خوبی در میان همه طیف ها از جمله اصلاح طلبان و اصول گرایان دارد. این نگاه مثبت به خاطر رویکرد ایشان در خصوص گروه های سیاسی است در هیچ کدام از طیف های جناحی قرار نمی گیرد و این رویکرد سبب ایجاد ظرفیت مثبت تعامل گروه های سیاسی با ایشان شده است. من عملکرد ایشان را مثبت ارزیابی می کنم.

کارنامه رحمانی فضلی در برگزاری انتخابات و برقراری امنیت درخشان است/ رحمانی فضلی یک شخصیت معتدل و فراجناحی محسوب می شود و مقبولیت بسیار خوبی در میان همه طیف ها  از جمله اصلاح طلبان و اصول گرایان دارد

دیده بان ایران: روحانی وزرای پیشنهادی خود را معرفی کرد در حالی که هیئت دولت یازدهم کم کم به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود برخی تحلیلگران سیاسی در اظهارات خود به بررسی نقاط ضعف و قوت کابینه یازدهم پرداخته‌اند.

 «وزارت کشور» یکی از ارگان‌های مهمی است که برای نمایندگان مجلس دارای اهمیت ویژه‌ای است.

علیم یار محمدی نماینده مردم اهواز ؛ در گفت و گو با پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران به به ارائه لیست کابینه دوازدهم از سوی حسن روحانی اشاره کرد و در خصوص رویکرد و فضای مجلس دهم درباره  رای اعتماد به وزرا گفت:

بنای نمایندگان مجلس دهم همکاری با رئیس جمهور و دولت منتخب مردم ایران است. بنابراین اکثریت نمایندگان مجلس دهم سعی خواهند کرد با منتخب ملت ایران همراهی و همکاری لازم را داشته باشند. به جرات می توانم ادعا کنم که جو مجلس دهم همراه و همسو با ملت ایران است.

یارمحمدی در ادامه  خاطر نشان کرد: در خصوص همراهی مجلس دهم؛ درباره وزرای پیشنهادی هم فضای مجلس همراهی و همسویی با منتخب ملت است برنامه پیشنهادی وزرا را مطالعه کرده و در نهایت رای خود را خواهیم داد.

این نماینده مجلس در ادامه به عملکرد وزارت کشور در دوره یازدهم اشاره کرد و در پاسخ به سوال دیده بان ایران درباره عملکرد این وزارتخانه گفت:

عملکرد دولت یازدهم در حوزه سیاست داخلی؛ در جهت کاهش تنش و افزایش امید و اعتماد در جامعه بود از این رو می توان برخی از عملکردهای وزارت کشور در جهت ایجاد فضای آرام و بدون تنش در کشور را مثبت ارزیابی کرد.

این نماینده اصلاح طلب مجلس در پاسخ به سوال دیده بان ایران در خصوص عملکرد وزارت کشور گفت:

وزارت کشور یک وزارت خانه عظیم است که مجموعه ای از امور اساسی و مهم کشور را هدایت و راهبری می کند. از این جهت می توانیم ادعا کنیم وزارت کشور یک وزارت خانه راهبردی محسوب  می شود.  سیاست داخلی، امنیت، انتخابات، مسائل اجتماعی و اداره استان ها به رویکرد و تصمیات این وزارتخانه حیاتی بستگی دارد. بنابراین با توجه به اهمیت روز افزون و فضای کاری گسترده می توان درباره عملکرد چهار ساله این وزارتخانه قضاوت کرد هر چند در طول سال های گذشته گلایه مندی های متعددی از سوی گروه های سیاسی وجود داشت اما عملکرد این وزارتخانه در بعد انتخابات و مسائل امنیتی نمره قبولی می گیرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس دهم در ادامه گفت: به شخصه معتقدم کارنامه رحمانی فضلی در مسئله انتخابات و برقراری امنیت کاملا درخشان بوده است.

این نماینده فراکسیون امید در ادامه خاطر نشان کرد:

رفت و آمد شخص وزیر کشور به استان ها و سرکشی ایشان به شهرستان ها ظرفیت بسیار خوبی را برای درک مسائل و مشکلات شهرستان ها در این وزارتخانه ایجاد کرده است.

این نماینده مجلس در ادامه به رویکرد سیاسی وزیر کشور اشاره کرد و گفت:

به اعتقاد من رحمانی فضلی یک شخصیت معتدل و فراجناحی محسوب می شود و مقبولیت بسیار خوبی در میان همه طیف ها  از جمله اصلاح طلبان و اصول گرایان دارد. این نگاه مثبت به خاطر رویکرد ایشان در خصوص گروه های سیاسی است در هیچ کدام از طیف های جناحی قرار نمی گیرد و این رویکرد سبب ایجاد ظرفیت مثبت تعامل گروه های سیاسی با  ایشان شده است. می توان ادعا کرد شخص دیگری نمی تواند بهتر از ایشان این مسئولیت را انجام دهد من عملکرد و حضور ایشان را مثبت ارزیابی می کنم. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر