کد خبر: 26617
A
عضو فراکسیون اهل تسنن مجلس در گفت و گو با دیده بان ایران:

عملکرد رحمانی فضلی در حوزه احزاب و انتخابات قابل قبول و تعاملات وزیر کشور با نمایندگان مجلس و علما و روحانیون بسیار خوب بود

شهرام کوسه غراوی عضو کمیسیون عمران مجلس: " از نظر من عملکرد رحمانی فضلی در جایگاه وزیر کشور مثبت و قابل قبول بود. عملکرد رحمانی فضلی در حوزه احزاب ، انتخابات، تعاملات ایشان با جامعه رسانه، نمایندگان مجلس، علما، روحانیون و نمایندگان ولی فقیه بسیار خوب بود.

عملکرد رحمانی فضلی در حوزه احزاب و انتخابات قابل قبول و  تعاملات وزیر کشور با  نمایندگان مجلس و  علما و روحانیون بسیار خوب بود

دیده بان ایران: حسن روحانی در دومین دور ریاست جمهوری خود؛ عبدالرضا رحمانی فضلی را به مجلس دهم معرفی کرد. اعتماد منتخب دوازدهمین منتخب مردم ایران موضوع گفت و گوی پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران با نمایندگان مجلس است. برخورد مجلس دهم با وزرای معرفی شده از سوی روحانی می تواند نشان دهنده میزان همسویی مجلس با رویکردهای رئیس جمهوری باشد که از سوی 24 میلیون نفر برگزیده شده است.  شهرام کوسه غراوی، عضو فراکسیون اهل تسنن م و نماینده مردم مینودشت و کلاله و مراوه تپه، در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال خبرنگار دیده بان ایران درباره عملکرد وزیر کشور معرفی شده از سوی روحانی گفت: عملکرد دکتر رحمانی فضلی در چهار سالی سکانداری وزارت کشور مثبت و قابل دفاع بود. ایشان شخصیت مستقل و معتدلی محسوب می شود به عقیده من رویکرد مجلس شورای اسلامی هم نسبت به مثبت است"

عضو کمیسیون عمران مجلس در ادامه گفت: " از نظر من عملکرد رحمانی فضلی در جایگاه وزیر کشور مثبت و قابل قبول بود. عملکرد رحمانی فضلی در حوزه احزاب ، انتخابات، تعاملات ایشان با جامعه رسانه، نمایندگان مجلس، علما، روحانیون و نمایندگان ولی فقیه بسیار خوب بود.

دکتر کوسه غراوی خاطر نشان کرد: هر چند از سوی تعداد معدودی از نمایندگان گلایه های جزیی از عملکرد مجموعه وزارت کشور مطرح می شود اما با توجه به برنامه ها و دفاعیات ایشان ان شالله اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر