کد خبر: 26734
A
عضو فراکسیون امید در گفت و گو با دیده بان ایران:

رحمانی فضلی بهترین گزینه برای اداره وزارت کشور محسوب می شود / روحانی فردی با تجربه و توانمند را برای اداره وزارت کشور معرفی کرده است

احمد صفری عضو فراکسیون امید: گزینه معرفی شده رئیس جمهور برای تصدی مسئولیت وزارت کشور فردی با تجربه و توانمند است.به اعتقاد من رحمانی فضلی بهترین گزینه برای اداره وزارت کشور محسوب می شوند

رحمانی فضلی بهترین گزینه برای اداره وزارت کشور محسوب می شود / روحانی فردی  با تجربه  و توانمند را برای اداره وزارت کشور معرفی کرده است

دیده بان ایران: حسن روحانی دوازدهمین رئیس جمهور ایران؛ توانست با کسب اکثریت آراء  یعنی 24 میلیون رای منتخب مردم ایران شود. اکنون این منتخب کابینه خود را به مجلس معرفی کرده است کابینه ای که نماد نگاه فراجناحی حسن روحانی است.

احمد صفری نماینده اصلاح طلب مردم کرمانشاه به پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران می گوید:

حسن روحانی برنده انتخاباتی است که به جرات می توان گفت حیاتی ترین و با اهمیت ترین انتخابات سال های اخیر بوده است. به اذعان بسیاری از فعالان سیاسی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری انتخابات حساسی از هر جهت محسوب می شد. افراد مدعی و قدری در این انتخابات به صحنه آمده بودند و رقابت با قالیباف و رئیسی کار سختی بود. در واقع می توان گفت پیروزی حسن روحانی حاصل تلاش های خود ایشان و همراهانشان بود.

نماینده اصلاح طلب مجلس دهم در پاسخ به سوال خبرنگار دیده بان ایران درباره عملکرد وزیر کشور دولت یازدهم در برگزاری انتخابات گفت:

 

معتقدم انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم به نحو احسن برگزار شد. عملکرد رحمانی فضلی و وزارت کشور قابل تقدیر بود سابقه نداشته است که انتخابات تا ساعت 24 تمدید شود حتی مسئولان اجرایی اعلام کردند تا زمانی که ملت شریف ایران برای تعیین سرنوشت خود در صف هستند باید رای گیری ادامه پیدا کند. بنابراین مجموعه وزارت کشور توانست این انتخابات را با دقت و سلامت برگزار کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه افزود: آقای روحانی به همراه وزیر کشور نهایت سعی خود را کرد که از رای مردم پشتیبانی کند. به نظر من این  انتخابات در نهایت صحت و سلامت برگزار شد.

عضو فراکسیون امید در ادامه به انتقادهای مطرح شده از سوی تعدادی از نمایندگان اشاره وخاطر نشان کرد: علی رغم اینکه تعدادی از نمایندگان انتقاداتی را مطرح می کنند گزینه معرفی شده رئیس جمهور برای تصدی مسئولیت وزارت کشور فردی با تجربه و توانمند است.

احمد صفری افزود: به اعتقاد من رحمانی فضلی بهترین گزینه برای اداره وزارت کشور محسوب می شوند

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر